مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

کمیسیون صنایع و معادن با مدیر عامل مخابرات جلسه داشت.

مخابرات ما – سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی از نشست خود با مهندس صدری گفت.

 

مخابرات ما – امروز(۷ بهمن ماه)  نشست ویژه ای در کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی برگزار شد که در آن مهندس صدری مدیر عامل مخابرات نیز حضور داشته است.

ولی ملکی سخنگوی این کمیسیون به خبرنگاران گفته است غیر از مهندس صدری، معاونین وی نیز در این جلسه اشاره کرد.حاضر بوده اند

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی  در توضیح تبصره های ۳ و ۴ پیشنهادی برای الحاق به بند (ث) ماده(۶۷) قانون برنامه پنجساله ششم توسعه، اظهار کرد: در تبصره ۳ دولت مکلف است از محل منابع واگذاری‌های بنگاه‌های دولتی تسهیلات موردنیاز برای ایجاد زیرساخت‌های سخت افزازی و نرم افزاری پیام رسان داخلی را فراهم کند در واقع دولت موظف است از پیام رسان های داخلی حمایت مالی انجام دهد.

از بخش های مهم خبری، نظر نماینده محلس در مورد توسعه تلفن ثابت است.

او صراحتا گفت: “شرکت مخابرات در توسعه تلفن ثابت موفق عمل نکرده است. در اکثر روستاهای توسعه یافته امکان برقراری خطوط تلفن ثابت به دلیل نبود زیرساخت فراهم نیست اگرچه به زعم مدیر مخابرات اقداماتی در این زمینه انجام شده است اما به نظر نمایندگان نتیجه دلخواه به دست نیامده است.”

ولی ملکی هیچ اشاره ای به وظایف دولت در قبال uso  و طرح اینترنت روستایی نکرد.ظاهرا بنظر او و بقیه نمایندگان دولت هیچ وظیفه ای در قبال قوانین مصوب ارتباطات – حتی قوانین مجلس – ندارد و فقط مخابرات باید از جیب خود برای سرویس های کشوری و پرهزینه خرج کند.

نماینده مجلس در مورد وضعیت نیروهای شرکتی نیز به صراحت اعلام نظر کرد .

او با بیان اینکه طبقه بندی مشاغل کارکنان شرکت مخابرات سالیان سال بلاتکلیف مانده است، تاکید کرد: مخابرات ایران در گزارش خود اطلاعات مستندی در رابطه با نحوه اجرای این طرح ارائه نکرد و مجددا مانند موضوع قبلی به کلی گویی پرداخت.

وی با بیان اینکه روش اجرای طبقه بندی مشاغل کارکنان شرکت مخابرات کاملا مشخص است، یادآور شد: مخابرات برای اجرای این طرح باید علاوه بر انعقاد قرارداد با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افرادی را به نمایندگی از کارکنان انتخاب کند تا این افراد پس از طی چند دوره آموزشی مراحل پیاده سازی این طرح را اجرا کنند.

آخرین جمله های ملکی نماینده مجلس بسیار پرمعنا ولی نگران کننده بود.سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در انتهای حرفهایش به خبرنگار گفته است : اگرچه بررسی گزارش مخابرات ایران زمان بسیاری به خود اختصاص داد اما نتیجه دلخواه به دست نیامد.

.

آیا این, همه نتیجه ای بود که مخابرات می خواست به آن برسد؟

 

 

1012660cookie-checkکمیسیون صنایع و معادن با مدیر عامل مخابرات جلسه داشت.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
12 نظرات
  1. shahn می گوید

    بازم رنگ و بوی انتخابات شروع شد و حالا نمایندگانکارشان به ملت افتاده اینها همش شو آف هست عزیزان.
    تا دیروز کجا بودن

  2. مسیح می گوید

    خدایاا پیمانکاران محلی را جایگزین شرکت خدمات اول سرمایداران ازخدا نترس بکن تاشاید فرجی حاصل شود همان طرح طبقه بندی (گروه بندی 13 گانه قدیم) مشاغل پیمانکاران محلی اجراشود ما نه صدری میخایم نه بدری ونه هیچ کس دیگه ….خودمان با پیمانکاران محلی میتوانیم حق حقوق قانونی را بالاتر از وضع موجود بگیریم

  3. رساگو می گوید

    سلام هرکسی از دیدخود شد یار من ،الحمداله مخابرات ازدرون نپوسیده بلکه ماکارکنان باادعای زیاد اما عملکرد ناصحیح موجب شدیم که درذهنمان این تصورراداشته باشیم لذابیاییم باهمکاری وهمیاری یکدیگر منبع ارتزاقمان را سره پانگه داریم ،چراکه همه چیزمان از مخابرات میباشد

    1. مرغ آمین می گوید

      نکند مخابرات از سر لطف و بدون کار کردن جنابعالی به شما حقوق میدهد!

      همه چیز تان از مخابرات است!!!!!????

      خودتان چکاره اید پس؟
      چقدر عزت نفس را باخته اید

      اگر میدانید !!! بدانید ، زحمت و کارکرد شما و همکاران چرخ مخابرات را چرخانده و تمام حقوق و سود و سرمایه و هزینه های بجا و نابجا !! را ایجاد کرده است .

      مخابرات را کارکنان زحمتکش و شریف سالهای دولتی و سالهای خصوصی سرپا نگهداشته اند ، اگر اشتباه و شکست و انحرافی است از راهبران و بر نامه ریزان و مدیران ارشد است وگرنه به کوچکترین حرف کارکنان تره هم خورد نمیکنند

      مسئولیت با آنهاست ، چطور با کوچکترین موفقیت ، تمام آنرا و شادی و پاداش و فخر آنرا برای خود مصادره میکنند
      آنوقت آنها و جنابعالی مشکلات و … را از چشم کارکنان میبینید !!!!!

      بصیرت داشته باشید دوست عزیز و همکار زحمتکش

  4. ناشناس می گوید

    سلام و درود.اقای سر دبیر ارجمند.بنده کارمند بازنشسته 31 سال خدمت هستم.چرا بتازه گی تمام اخبار واطلاعات مالی اجتماعی واختلافات خانوادگی شرکت مخابرات کوچه وبازاری شده.شما حداقل اطلاعات سوپر مارکتی محله و اطلاعات اندکی از همسایه بغل دستی ندارید.چرا مدیران و مسولین رده بالا مشکلات خانوادگی را جدا حل نمی کنند.خدا شاهده ما از این همه دخالتهای گوناگون و اخبار بد اعصابمون خورد میشود.چرا شرکت مخابرات دستاویز سیاستها و مطامع جواراجور ونه دلسوزانه سایرین قرار گرفته مگر در این سه دهه ما مشکلات بدتر از این ها را حل نکردیم.محض رضای خدا به فریاد این پرسنل و مشکلاتشان بصورت شفاف و بی پروا وصادقانه برسید ما هیچ جای دیگر اینقدر نارضایتی پرسنلی نمی بینیم شاید سباست است که ما درگیر مسایل حاشیه شویم ورقبا یک شبه گوی سبقت وتوسعه و مشتریانمان را ازمان بگبرند.افسوس… برای ان همه زحمات شبانه روزی در دل کوهها تپه ها وروستاهای دور ازدسترس که کشیدیم واکنون….

  5. ناشناس می گوید

    سلام به نظر می رسد مدیران مخابرات در شرایط حساس کنونی به وضعیت حاکم برکارکنان شرکت به خوبی واقف نیوده و فقط در پی تامین منافع سهامداران عمده شرکت می باشند امیدواریم در شرایط حاضر اقدامات نسنجیده مخابرات باعث بروز خدای نکرده اتفاقات ناگوار نگردد.

  6. ناشناس می گوید

    بنظرم مخابرات اشتباه کرد طرح طبقه بندی را اجرا نکرد ما کارکنان شرکتی دوباره داریم سازی و کاری انجام می دهیم دوباره جلو مجلس تجمع کنیم

  7. بهارک می گوید

    با سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما سردبیر محترم
    می خواستم بدانم نمایندگان کمیسیون صنایع مجلس آیا در مورد پایان یافتن فرجه شهریور سال 96 برای اجرای طبقه بندی توبیخی برای مخابرات در نظر نگرفته اند ؟
    اگر رویه به همین منوال باشد که سالیان سال آنها به خود زحمت دهند و فقط نارضایتیشان را اعلام کنند که به درد ما نمی خورد !
    مخابرات هم برای رفع نارضایتی آنان …………….
    نارضایتی نمایندگان مجلس کلامی است و ما با تمام گوشت و پوست و استخوانمان ناراضی هستیم !
    هرچقدر هم که نمایندگان انسانهای والایی از نظر معرفتی باشند هرگز نخواهند فهمید ما چطور روز را شب می کنیم ! چطور با این هزینه های کلان ماه را به پایان می رسانیم !
    هر روز خومان را گول می زنیم که فردا روز بهتری است ولی دریغ که ثانیه به ثانیه بدتر می شود.

  8. شناس می گوید

    مخابرات چه به مجلس!
    به سیاسیونی که همه چیز را از عینک منافع جناحی خود می بینند کاری نداشته باشید.
    این کمیسیون اگر میخواست صنعت مخابرات را در کشور حفظ کند خیلی زودتر می باید اقدام به حمایت می نمود.
    حالا هم حرف از طبقه بندی می زند یعنی اینکه بازهم میخواهد شیره مخابرات را به نفع رای دهندگان به خود بمکد.
    واقعا چه کسانی میخواهند از صنعت مخابرات حمایت کنند؟

  9. ناشناس می گوید

    مجلس و دولت مخابرات را به ویرانه ی تبدیل کرده اند که تنها شخصی مثل صدری میتواند در این ویرانه لانه بسازد.ای کاش چند عاقل در مورد مخابرات تحقیق کنند تا مشخص شود چه بروز آن آمده.این گوشت قربانی که هر کس به فکر خوردن تکه ای از آن است….مرگ بر خیانت و مرگ بر غارت بیت المال و مرگ بر نفوذ و مرگ بر کسانی که بنام امام و انقلاب به امام و انقلاب خیانت می کنند.

  10. علی می گوید

    هر کس با دید بی طرفانه به مخابرات و عملکرد اون نگاه کنه متوجه میشه که این سیستم کاملا از درون پوسیدست

    1. هستی می گوید

      با سلام
      مخابرات بعد از خصوصی سازی به دلیل عملکرد فوق العاده ضعیف و منفعت طلبانه ی سهامدار عمده به اینجا رسید. سهامدار عمده میراثی که به دستش رسید رو به درستی هدایت نکرد.

نظرات بسته شده است.