مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

عضو هیئت مدیره در میان کارکنان مخابرات قزوین.

مخابرات ما- پس از مراسم تودیع و معارفه استان قزوین و معرفی سرپرست جدید این منطقه، مهندس یافتیان عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران در راهروهای ساختمان پرخید، به داخل اتاقها رفت و با همکاران مخابراتی گفتگو کرد.

فعلا عکس هایی از این نشست سرپایی نگاه کنید تا اگر از محتوای گفتگوهای سرپایی چیزی بدستمان رسید منتشر کنیم.

این مراودات بسیار خوب است بویژه اینکه نشان می دهد هر کس می تواند جایگاه خودش را داشته باشد ولی در میان دیگران زندگی  و به حرفهایشان گوش کند. مدیران آکواریومی به درد کارهای مردمی نمی خورند.

مخابرات ما -جدا از نتایج حاصله- به سهم خود از مهندس یافتیان برای این حرکت سپاسگزاری می کند.

1012410cookie-checkعضو هیئت مدیره در میان کارکنان مخابرات قزوین.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
6 نظرات
  1. صائب می گوید

    ز زندگی چه به کرکس رسد جز مردار؟
    چه لذت است ز عمر دراز، نادان را؟

  2. مرغ آمین می گوید

    امام علی (ع) : هر شخصی که با کلامی یا عملی بر ضرر مومنی کاری کند تا به آن مومن آسیب و صدمه ای برسد با این کارش از اسلام بیرون گشته و بر کفر داخل شده. میزان الحکمه جلد 4 صفحۀ 529

  3. مرغ آمین می گوید

    امام جعفر صادق (ع):
    اهل دوزخ از اينرو در دوزخ جاودان باشند كه نيت داشتند اگر در دنيا جاودان باشند هميشه نافرماني خدا كنند و اهل بهشت از اينرو در بهشت جاودان باشند كه نيت داشتند اگر در دنيا باقي بمانند هميشه اطاعت خدا كنند پس اين دسته و آن دسته به سبب نيت خويش جاوداني شدند ، سپس قول خداي تعالي را تلاوت نمود : بگو هركس طبق طريقه خويش عمل مي كند . فرمود : يعني طبق نيت خويش . اصول كافي ، ج 3 ، ص 135 – 136

  4. مرغ آمین می گوید

    حضرت محمّد (ص) :
    پيامبر خدا صلى الله عليه وآله بر ديوانه‏ اى گذشت و پرسيد: او را چه شده‏ است ؟ عرض شد: او ديوانه است. فرمود: نه،او آسيب ديده ‏است. ديوانه كسى است كه دنيا را بر آخرت برگزيند. (830/2؛ مشكاة الانوار: 270). 12. كيفر زورگويى زودتر از كيفر هر كردار زشت ديگرى دامنگير انسان مىیشود. (524/2؛ كافى: 327/2)

  5. خدمات اول می گوید

    کاش اقایان دیگه هم اینجوری فکر میکردن و با همکاران راحت بودن و صمیمی و بهدحرفشون گوش میکردن

  6. بهلول دانا می گوید

    این گردش میان همکاران فقط و فقط عوام فریبی است

نظرات بسته شده است.