مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

استانها دقیقا باید پول را در محل مصوب هزینه کنند.

مخابرات ما – زمانی که مخابرات استانها بعنوان شرکت مستقل عمل می کردند  درآمد کاملا طبق برنامه مدیران استانی هزینه می شد.البته برخی از استانها نیز زیان ده بودند لذا توان پرداخت حقوق را نیز نداشتند و از این منظر چهره نامناسبی از مخابرات در رسانه ها نشان داده می شد.

پس از آن که شرکتهای استانی در مخابرات ایران ادغام شدند حسابها نیز مجتمع شد و تمامی درآمدها در مخابرات ایران تمرکز پیدا کرد.اما در عین حال باز هم داستان همان بود و تجمع حسابها بطور کامل انجام نشده بود.باز هم استانهای کم درآمئ مشکل داشتند.

پس از حضور مهندس صدری در مخابرات ایران، تمرکز حسابها آزادی عمل استانها را محدود کرد اما باز هم استانها از پول پرداختی مخابرات ایران برای حقوق یا آب و برق و گار، در مسیر دیگری استفاده می کردند و طلب برخی پیمانکاران را پرداخت می کردند.یعنی به جای اینکه مخابرات ایران را برای پرداختهای پیمانکاری توجیه کنند پول حقوق و بیمه را جابجا می کردند.

در این مسیر جریمه هایی به مخابرات تحمیل می شد.جرایم دیرکر بیمه تامین اجتماعی برای حقوق نیروهای شرکتی یکی از اینهاست.بارها و بارها در استانهای مختلف تامین اجتماعی از تمدید دفترچه های بیمه نیروهای رسمی و شرکتی خودداری می کرد.

این جریمه ها حجمش روز به روز بیشتر می شد.

تشخیص درست یا غلط بودن این شیوه با ما نیست.صرفا در پی اعلام یک خبر هستیم.

گفته می شود اخیرا مهندس صدری مدیر عامل شرکت مخابرات ایران به استانها اعلام کرده است که حتما پول دریافتی را در مسیر درخواستشان از مخابرات ایران هزینه کنند.مثلا پول حقوق برای حقوق و بیمه هزینه شود.چنانچه پول در مسیر خودش هزینه نشود و بر اساس آن جریمه ای به مخابرات تعلق بگیرد (مانند جریمه های تامین اجتماعی برای تاخیر در پرداخت پول بیمه کارکنان) این جریمه باید از  موجودی شخصی خود مدیران تامین شود.

این روند از اول دی ماه 97  در حال اجراست.

 

 

 

1011350cookie-checkاستانها دقیقا باید پول را در محل مصوب هزینه کنند.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. همکارشما می گوید

    دم اقای صدری گرم این شد یه حرف حساب وقتی ازجیب مدیران بخواد کم بشه مطمئنا درست وبجا و بموقع خرج میشه عجب اهرم خوبی بکاربردند ازحساب شخصی خود مدیران

نظرات بسته شده است.