مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

فیلم/ حقوق و رفاهیات پرسنل از اولویت‌های درجه نخست مدیریت شرکت مخابرات است.

مخابرات ما – مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، اظهار کرد: از آنجا که رضایت شغلی کارمندان به صورت مستقیم در راندمان شرکت موثر است، لذا حقوق و رفاهیات پرسنل از اولویت‌های درجه نخست مدیریت شرکت مخابرات است.

مخابرات ما ( محمد – سیتنا) – مهندس سیدمجید صدری که در نشست خبری به سوال خبرنگار  پیرامون اقدامات حمایتی ماه‌های اخیر مدیریت شرکت مخابرات ایران از پرسنل این شرکت و تاثیر آن بر افزایش راندمان این شرکت پاسخ می داد، خاطرنشان کرد: از آنجا که راندمان شرکت مخابرات ایران در گرو فعالیت موثر پرسنل این شرکت است، لذا حقوق و رفاهیات پرسنل از اولویت‌های درجه نخست مدیریت شرکت مخابرات است.با هم به پاسخ مهندس صدری گوش فرا می دهیم.

***

1010700cookie-checkفیلم/ حقوق و رفاهیات پرسنل از اولویت‌های درجه نخست مدیریت شرکت مخابرات است.
8 نظرات
  1. حمید می گوید

    سردبیر عزیز خسته نباشید.
    یادمه قبلا میگفتند همراه اول و ایران را می خوان یکی کنند هنوز هم بروشورش در ادارات نصب است.ما هم امیدوار و دلخوش بودیم که از نمد کلفت و پر مایه همرا ه اول کلاهی هم به ما برسد! اما دیدی که چطور در این کنفرانس زدند زیرش! اینها جایی نمی خوابند که آب زیرشون بره. اگر موافقید یک گزارش یا متن مستقل راجع به این موضوع بزنید.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      حمید جان
      یادته دکتر سرائیان یک دفعه ول کرد رفت؟
      این موضوع از اون زمان علنی شده بود.
      اون بنده خدا هم دید بخش اصلی طرحش ادغامه.اگر نشه پولی برای ادامه طرح ها نیست.
      پس رفت.
      بخاطر همین طرح، چند عضو هیئت مدیره ناکار شدن و مدیر عامل عوض شد و …
      مال امروز نیست برادر من
      ولی بطور کلی قضیه آب درسته.
      ما بارها در این مورد مطلب زدیم.. بارها

  2. بخش خصوصی مازندران می گوید

    سلام مش قربان : ظاهرا نفست از جای گرم بلند میشه . ما کارکنان بخش خصوصی هم اگه حقوق شما رو داشتییم و هر سال 3 بار مرخصی اجباری با خانواده با یک کیف پر از پول، ما هم شمشیر به دست و نترس …..

  3. مش قربان می گوید

    داداشهای من بدانید و بدانید که

    زندگی کردن دل وجرات می خواهد
    آدمهای ترسو فقط نفس می کشند و
    زندگی نمی کنند و دائماً دلهره دارند

    زندگی ای که ترس در آن جای داشته باشد
    از مرگ هم بدتر است

    ?اوشو

  4. فنی می گوید

    جناب صدری اون رفاهیات هم با هزار تا تهدید به اعتصاب پرداخت کردی اگر واقعا انگیزه میخای به ما بدی گروههایی که طلب داریم رو زحمت بکش بگو بهمون بدن مدارک مون رو بگو اعمال کنن و پاداش شش ماه پیش رو بهمون بدن نه اینکه همش وعده بدید

  5. بهلول نادان می گوید

    فیلم/ حقوق و رفاهیات پرسنل از اولویت‌های درجه نخست مدیریت شرکت مخابرات است.

    مخابرات ما – مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، اظهار کرد: از آنجا که رضایت شغلی کارمندان به صورت مستقیم در راندمان شرکت موثر است، لذا حقوق و رفاهیات پرسنل از اولویت‌های درجه نخست مدیریت شرکت مخابرات است.

    توجه فرمودید همکاران ، بله توجه نمودید !
    اول خبر نوشته است :***فیلم***

    کاملا خبر درستی است!!???

  6. Anoshe1 پیشکسوت بازنشسته می گوید

    گرش بار خار است، خود کشته ای وگر پرنیان است خود رشته ای

    همچنين جزو معدود شركت هايي است كه فقط يك شركت كننده در مزايده داشت !

    همچنين جزو معدود شركت هايي است كه كه به اقول متعادل به يك بيستم قيمت واقعي واگذارشد!

    همچنين جزو معدود شركت هايي است كه با توجه به صراحت قانون در ادامه تعهدات كارفرماي قبلي توسط كارفرماي جديد اين تعهد نديده گرفته شده است !

    همچنين جزو معدود شركت هايي است كه با توجه به اذعان و اعتراف وزير ارتباطات به بدهي شركت به كاركنانش هيچ قيدي به رفع دين ديده نمي شود !

    همچنين جزو معدود شركت هايي است كه آئين نامه مورد تائيد وزارت كار خود را تنزل مي دهد تا با فشار بر كارگران خود سود عملياتي ايجاد كند !‌

    همچنين جزو معدود شركت هايي است كه با نديده گرفتن بند دال ماده 21 قانون خدمات كشوري و عدم پرداخت هزينه تغيير بيمه اي كاركنان معروف خاص و عام شده است . !

    همچنين جزو معدود شركت هايي است كه احكام ديوان عدالت برايش قابليت اجرا ندارد !

    همچنين جزو معدود شركت هايي است كه مديرانش پايند « … وَ أَوفُوا بِالعَهدِ إنَّ العَهدَ كانَ مَسئُولـاً »! هستند !!

    همچنين جزو معدود شركت هايي است كه صندوق 6 درصد ، بيمه دانا و ……! دارد !!!

  7. بیرنگ و مرغ آمین می گوید

    سلام مدیرعامل محترم شرکت مخابرات ایران جناب مهندس صدری

    جنابعالی که می‌فرمایید : از آنجا که رضایت شغلی کارمندان به صورت مستقیم در راندمان شرکت موثر است، لذا حقوق و رفاهیات پرسنل از اولویت‌های درجه نخست مدیریت شرکت مخابرات است.
    پس چگونه است که موارد ذیل را رعایت نکرده اید

    ۱. حقوق پایه با افزایش سنواتی سالیانه دولتی که طبق بند ۶ تصویبنامه هیات وزیران افزایش سنواتی قانونی ما کارکنان مخابرات است ، را رعایت نکرده اید ، پس چگونه میفرمایید!؟

    ۲. رفاهیات از سال ۸۹ تا ابتدای سال ۹۷ پرداخت نکرده اید و ارزش آن اکنون یک چهارم شده است و آنرا هم پرداخت نکرده اید و طلب ما کارکنان از شرکت است و جزو دیونتان است ، پس چگونه میفرمایید!؟

    ۳. طبق بند ۶ تصویبنامه هیات وزیران ، گروههای معوق و اعمال مدارک تحصیلی و بسیاری موارد حق قانونی ما کارکنان است که پرداخت نکرده اید و بدهی شرکت به کارکنان و طلب کارکنان از جنابعالی ایت ، پس چگونه می فرمایید!؟

    ۴. رسمی شدن قراردادیها طبق آیین نامه قانونی و مصوب سال ۱۳۸۹ هیات مدیره شرکت و تأیید شده توسط نمایندگان محترم دولت جمهوری اسلامی ایران توسط وزارت کار و سایر وزارتخانه ها را انجام نداده اید و متاسفانه تحت فشار عده ای از خدا بی خبر از راه حقیقت و قانون در این مورد خارج و اظهارات غیر واقع و غیر حقیقت فرموده اید و دین اکنون بر گردن شخص شماست ، پس چگونه می فرمایید : از آنجا که رضایت شغلی کارمندان به صورت مستقیم در راندمان شرکت موثر است، لذا حقوق و رفاهیات پرسنل از اولویت‌های درجه نخست مدیریت شرکت مخابرات است!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    لطفا به راه حقیقت و عدالت و انصاف و یا حداقل راه قانون برگشته و بعد از رعایت حداقل حق پایه کارگران زحمتکش و بدنه و ستون مخابرات و انجام تمام دیونی که به گردن دارید و پرداخت تمام معوقات ، آنوقت با افتخار و از روی صحت ، گفته فوق را بفرمائید تا ما کارکنان به راستی و صحت حرف مدیرعامل منصف و قانونمند و شجاع ایمان آورده و شرکت نتایج شگفت انگیز راه راست و درست را ببیند ، انشاالله

نظرات بسته شده است.