مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مرکز 118 عربی و انگلیسی راه اندازی می شود

مخابرات ما – مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از راه اندازی مرکز 118 به زبان های عربی و انگلیسی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: توریست ها و گردشگرانی که از این پس وارد کشور می شوند می توانند اطلاعات مورد نظر خود را از این طریق دریافت کنند.

مخابرات ما ( محمد – ایرنا) –  مجید صدری روز دوشنبه در ‘گفت وگوی خبری که از طریق ویدئو کنفرانس با خبرنگاران استان های کشور انجام شد ، افزود: تدوین طرح ثبت مشاغل مورد نیاز از طریق سامانه 118 نیز از دیگر خدمات این شرکت در آینده نزدیک خواهد بود.
وی در خصوص خدمات حوزه معاونت تجاری شرکت مخابرات، اظهار داشت : در این حوزه 2 نوع خدمت به مردم و سازمان ها و ادارات ارایه می شود که در هر 2 حالت رضایت مشتریان با ساماندهی و استقرار اطلاعات و مراکز پاسخگویی پیگیری می شود.

**توسعه فیبر نوری اولویت کار مخابرات است
صدری توسعه پورت فیبر نوری را از اولویت های کاری شرکت مخابرات ایران دانست و گفت: در این زمینه درصدد رساندن فیبر نوری به درب منازل شهروندان هستیم تا جایی که ما در طرح تارنمای ویژه که تا پایان سال نیز ادامه دارد، می خواهیم تا به هر نیازی در این زمینه در هر نقطه از کشور بدون دریافت هزینه های کابل کشی، ترتیب اثر دهیم.
وی با اشاره به اینکه فیبر نوری یکی از کارهایی است که می تواند برای شرکت مخابرات بسیار مفید واقع شود، تاکید کرد: تا پایان امسال می خواهیم به رقم 350 هزار پورت فعال برسیم.
وی اضافه کرد: با توجه به اینکه شهرداری ها نقش اصلی را در توسعه زیرساخت های فیبر نوری دارند، با ارایه مجوزهای لازم به مخابرات می توانند زمینه توسعه آن را تا درب منازل شهروندان تسریع کنند

**افزایش 70 درصدی اخبار مرتبط با شرکت مخابرات
وی، روابط عمومی ها را از شاخص های معتبر هر شرکت دانست و گفت: مخابرات ایران در این زمینه سعی داشته تا ضمن مدیریت تحقیقات یکپارچه کشوری با تمام رسانه هایی که به نوعی با مردم ارتباط داشته اند، روابط نزدیک و سازنده را برقرار کند و در این راستا نیز شاهد افزایش 70 درصدی ارسال اخبار این شرکت نسبت به سال گذشته بوده ایم.
به گفته وی، حضور در جشنواره تبلیغات، نمایشگاه های مختلف، انتخاب شعار ارتباطی فراگیر در راستای برقراری ارتباط در سراسر کشور، مشتری مداری، ساماندهی مراکز توسعه خدمات مشتریان و کاهش زمان انتظار در مراکز 2020 از 40 دقیقه به 2 تا سه دقیقه از جمله اقدامات صورت گرفته است.

**ارتباط با حوزه کسب و کارهای نوپا سازنده خواهد بود
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ارتباط با حوزه کسب و کارهای نوپا را سازنده دانست و افزود: در بخش پیام رسان ها، تفاهم نامه با گپ، آی گپ، سروش، روبیکا و ان پی تی صورت گرفته و اقدامات خوبی نیز به انجام رسیده و در حوزه پرداخت ها نیز با آپ و 780 نیز تعاملات خوبی برقرار شده است.
صدری در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: در حوزه معاونت شبکه شرکت مخابرات نیز تا پیش از این اینترنت دریافتی از 66 نقطه کشور صورت می گرفت در حالی که امروز این میزان به پنج نقطه تبدیل شده است.
به گفته وی، مصرف اینترنت مشتریان با 61 درصد رشد، اینترنت بین الملل با 55 درصد و ترافیک داخلی نیز تا چهار برابر افزایش داشته است.

**درآمد امسال مخابرات باید به 63 هزار میلیارد ریال برسد
صدری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه درآمد این شرکت سال گذشته 57 هزار میلیارد ریال بود، این میزان براساس برنامه ریزی های به عمل آمده باید به 63 هزار میلیارد ریال افزایش یابد که در این رابطه نیز برنامه های خوبی برای سهامداران، به خصوص سهامداران خُرد داریم.
این مسئول اضافه کرد: میزان درآمد کل شرکت مخابرات در بورس امسال نسبت به سال گذشته 8 درصد و درآمدهای عملیاتی آن نیز 6 درصد رشد داشته اما معتقدیم که این جایگاه می تواند بهتر از وضعیت کنونی هم باشد.
وی یادآور شد: با اقدامات به عمل آمده در سال گذشته توانستیم تا یک هزار و 800 میلیارد ریال صرفه جویی در منابع مختلف خود داشته باشیم.
وی با اشاره به اینکه امروز شرکت مخابرات هیچ بدهی به دولت ندارد، تاکید کرد: سایر بدهی های ما در حال تسویه شدن است.

***

1010500cookie-checkمرکز 118 عربی و انگلیسی راه اندازی می شود

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.