مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

دوشنبه مهندس صدری در برابر رسانه ها./بمناسبت اولین سال حضور در مخابرات.

مخابرات ما- روز دوشنبه بمناسبت پایان یک سال مدیریت تیم جدید مدیریتی – مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره- و آغاز سال دوم مدیریت بر این شرکت بزرگ ارتباطی، مهندس صدری روبروی اصحاب رسانه قرار می گیرد.

مهندس صدری در این روز ضمن اعلام کارنامه یک ساله اش، برنامه خود را برای مخابرات 98 اعلام خواهد کرد.

این جلسه ساعت 10 روز دوشنبه برگزار می شود و رسانه ها  به آن دعوت شده اند.ضمن اینکه گفته می شود این جلسه بطور مستقیم از سایت آپارات پخش خواهد شد.

امیدواریم در این روز خبرهای خوب جدیدی هم بشنویم اما بنظر می رسد اگر رسانه ها قصد حضور دارند باید حتما یادداشت مهندس صدری را به مناسبت یک سال مدیریت تیم جدید در مخابرات را بارها بخوانند.

مهندس صدری در این یادداشت می نویسد:

یک سال از حضورتیم مدیریتی فعلی شرکت در بزرگ ترین و پرسابقه ترین مجموعه مخابراتی کشور گذشت. شرکتی که به واسطه حضور مجموعه ای توانمند از دیرباز ، سرآمد حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور بوده و کارکنان آن به تخصص و تعهد مثال زدنی شهره اند و مدیریت بر چنین مجموعه ای افتخاری بزرگ برای تمام مدیران است.

مجموعه مخابرات ایران زنجیره ای از تجارب غنی و حرفه ای سالیان طولانی است که در حال حاضر مسئولیت خطیر آن بر عهده ما و همکارانمان گذاشته شده است و این مهم، مسئولیت مجموعه مدیران وهیئت مدیره شرکت را در امر مهم خدمت رسانی به چنین مجموعه ارزشمندی سنگین تر می کند.

در این یک سال تمام تلاشمان را برای گشایش امور در حوزه درون و برون سازمانی به کار گرفتیم و همچنان که در بدو ورود نیز تاکید مدیریت ارشد بر اهمیت توسعه سرمایه انسانی بود، تمام تلاش ها بر تحقق افزایش رضایتمندی کارکنان فارغ از نوع قراردادها و توجه ویژه به بازنشستگان عزیز قرارگرفت.

بی شک هر کار بزرگی با چالش ها و قوت ها و ضعف هایی رو برو است، اما خداوند منان را شاکریم که این فرصت را یافتیم در کنار مجموعه کارکنان توانمند کارکنان شرکت مخابرات ایران ، به منظور پیشبرد اهداف خرد و کلان بزرگ ترین متولی ارتباطات مخابراتی کشور، خدمتگزاری امین باشیم.

بله. بی شک هر کار بزرگی چالش ها و قوت و ضعف هایش را خواهد داشت. این چالش ها در مخابرات نیز بوده است اما هیچکس نمی تواند کتمان کند که این یک سال با هر یک سال دیگری تفاوت داشته است.کارهایی که در این یک سال به اخبار عمومی رسید در هیچ سالی سابقه نداشته است.

البته اگر همه آنچه که در ذهن مدیر عامل و هیئت مدیره بوده است به اجرا می رسید

1009430cookie-checkدوشنبه مهندس صدری در برابر رسانه ها./بمناسبت اولین سال حضور در مخابرات.
15 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سلام ایشان در یکسال گذشته با قبول اینکه مطالبات کارکنان بحق بوده و جهت اجرا نیاز به زمان دارد عملا در پی خربد زمان بوده و اقدام اساسی در جهت اجرای ایین نامه برنداشته اند .

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      قبولش … اصلا همون قبول رسمیش کار کمی است؟

  2. پیام می گوید

    باتوجه به اینکه اقای مهندس صدری. تاکنون قسمت اعظم مزایای معوقه بازنشستگان. وشاغلین را برقرار. وپرداخت نموده لذا. ازایشان. بسیار سپاسگزاریم.

  3. علی از کرمان می گوید

    به نظر می رسد یکی از خبر های خوش فردا، طرح بازنشستگی باشد.
    امروز زمزمه های بسیار نزدیک به خبر به گوش می رسید.

    مسول سایت، از قافله عقب نمانید. شاخک ها رو بچرخانید.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      شاخک ها را یک هفته است چرخاندیم عزیزم
      بازنشستگی تامین مالی شود اعلام می شود
      امیدوارم فردا باشد

  4. همکار می گوید

    بله ، دقیقا ، ما فقط امیدواریم که این سایه پرمهروبابرکت همواره برای سالیان سال بر سر خانواده مخابرات مستدام باشد . صدری عزیزمان سیدی بس بزرگ و نیک سرشت و مدیری اندیشمند و مدبر است . . .

  5. ناشناس می گوید

    سلام
    ما انتظاری زیادی از شخص آقای صدری داریم و ان هم اینکه حداقل پیام کارکنان را به گوش سهامداران بزرگ شرکت برسانند و با توجیه منطقی از کارکنان دفاع کنند
    قطع به یقین کارکنان نیز در جهت ارتقاء شاخص ها ، شرکت را یاری خواهند کرد .
    ما از آقای صدری می خواهیم نسبت به پرداخت بهره وری بموقع اقدام بفرمایند نه با 6 ماه تاخیر ؟
    ما الان یادمون نیست بهره وری پارسال را گرفتیم یا میخوان امسال پرداختش کنند یک دفعه دیدید دبه کردیم
    آقای صدری اقلام ضروری زندگی ما همه 2 و یا سه برابر شده اند و آنوقت باید التماس کنیم آئین نامه سال 88 را اجرا کنید ؟
    آقای صدری از بازنشستگی هیچ خبری نیست کی و چه کسانی باید این تصمیم مهم را بگیرند تاخیر چرا ؟
    بازنشستگی کارکنان یک بازی برد برد و بیشتر به نفع مخابرات است چون پول ما دیگر ارزشی ندارد ما کارکنان باختیم اگه پارسال بدون تشویقی می رفتیم پولی که دستمان می آمد سه برابر حالا ارزش داشت
    آقای صدری تا دیر نشده باید زودتر تصمیم خوب را بگیرید
    یا علی مدد

  6. n j می گوید

    بسمه تعالی
    سلام :نظری بندی قانونی آیین نامه استخدم سال89- 88
    کامل ارای شود نه تشویق میخوم نه حقوق اضافه میخومطبق دستور ات آیین نامه شرکت مخابرات نه صندقی 9 درصد قبول مکند نه صندقی 7درصد

  7. ناشناس می گوید

    باسمه تعالی
    با سلام خدمت سردبیر محترم.
    لطفاً اگه برای شما ممکن است حرف مارا به گوش جناب مهندس صدری مدیر عامل محترم شرکت مخابرات برسانید
    سالهاست که در مخابرات انجام وظیفه می کنیم اما با وجود سهمیه معلولین و مدارک کارشناسی متأسفانه اما هنوز به صورت شرکتی . آیا ما حق نداریم تبدیل وضعییت بشیم ؟
    آیا مخابرات نباید یک قدم مثبت در حق معلولین شرکت انجام دهد که حد اقل با عث خشنودی ورضایت خاطر گردد. آیا مسئولین محترم مخابرات نمیخواهند یک دعای خیر برای خودشان باقی گزارند ؟؟؟؟؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      چشم از روش های اعلامی خود آقای صدری خواهم فرستاد.خودتان پیگیرش باشید

  8. ناشناس می گوید

    اگر جناب صدری تکلیف طرح تشویقی باز نشستگی را زودتر مشخص می کردند منت را برما تمام می کردند امان از بلا تکلیفی

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      یواشکی میگم بهتون که تکلیف معلومه

  9. ناشناس می گوید

    با سلام
    این حق ایثارگری ۳/۴ خدمت سربازی به کجا رسید ؟؟ کدام استانها معوق را دریافت کردند ؟؟؟ کدام استانها نگرفته اند ؟؟؟ در چه مرحله ای است لطفا استانها که میدانند اطلاع رسانی کنند ؟؟

  10. قراردادي می گوید

    به نظر شخصي خودم ايشان عملکرد بسيار خوبي داشتند. شايد هنوز خيلي از همکاران و بازنشستگان طلب يا خواسته اي داشته باشند ولي نبايد در مدت زمان کوتاه انتظار معجزه داشت بلکه بايد نيمه پر ليوان را هم مد نظر قرار داد.

    1. قراردادی ای دیگر می گوید

      ای همکار ساده!
      متاسفم برایتان

نظرات بسته شده است.