مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مدیر جدید مخابرات شهرستان خرم‌آباد معرفی شد

مخابرات ما – مراسم تکریم و معارفه مدیریت مخابرات شهرستان خرم‌آباد، با حضور مدیر مخابرات منطقه لرستان، معاونین و جمعی از مدیران در سالن ویدئو کنفرانس ساختمان ستاد مخابرات منطقه لرستان برگزار شد. 

مخابرات ما ( محمد – یافته) –  در این مراسم مهندس “ابراهیم مهدی پور” به عنوان سرپرست مدیریت مخابرات شهرستان خرم‌آباد معرفی و از زحمات مهندس ناصر محمودوند قدردانی شد.

مدیر مخابرات منطقه لرستان، با تشریح سیاست‌ها و برنامه‌های شرکت مخابرات ایران در خصوص انتصابات و جابجایی مدیران، از خدمات ارزشمند و ماندگار مهندس ناصر محمودوند در زمان تصدی مسئولیت ایشان تقدیر نمود و برای مهندس مهدی پور در سمت جدید آرزوی موفقیت نمود.
هومان محمودی تغییر و تحول را جزئی از فرآیند سازمانی شرکت دانست و گفت: با تغییر و تحولاتی که در سازمان شکل می‌گیرد، فکرها و ایده‌های جدید و نو در امور جاری می‌شود.
وی با تاکید بر شاخصه توانمندی و تخصص مدیران در انتصابات اضافه کرد: سعی شده است با تکیه بر دانش کار‌شناسان از مدیران مجرب و متخصص نیز در بخش‌های مرتبط استفاده کرده تا بتوانیم برای رسیدن به آنچه در نظر است سریع‌تر و با کیفیت‌تر انجام وظیفه نماییم.
بر اساس این گزارش در این مراسم حضار از اخلاق‌مداری، اشراف به كار مهندس محمودوند تقدیر كردند و خواستار ادامه این روند و موفقیت‌ها از سوی مدیر جدید شدند.
در ادامه این مراسم مهندس محمودوند ضمن اشاره به سختی وظایف این حوزه اذعان داشت: سعی بر انجام حداکثری وظایف در طول این مدت و تحقق آن‌ها بوده است.
وی ضمن تشکر از همراهی، همفکری و همچنین نقدهای دلسوزانه همه همکاران در سطح مخابرات منطقه در طول مسئولیت وی و با اشاره به کسب مقامات وصول مطالبات در این دوره افزود: کسب این موفقیت‌ها در زمینهٔ های مختلف کاری، تنها با اتکا به توانمندی همکاران از جمله دستاوردهای این حوزه و تجلی همت تلاشگران و همکاران این حوزه بوده است.
وی در پایان سخنان خود ضمن تبریک به انتصاب مهندس مهدی پور در سمت جدیدشان برای ایشان آرزوی موفقیت نمود و از همه همکاران مخابرات شهرستان خرم‌آباد خواستار شد که نهایت همکاری را با ایشان انجام دهند.
شایان ذکر است در پایان این مراسم با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از سوی مدیر مخابرات منطقه، از تلاش‌های مهندس محمودوند تقدیر و تجلیل به عمل آمد و نیز حکم انتصاب مهندس مهدی پور به ایشان داده شد و برای وی در سمت جدید آرزوی موفقیت گردید.
***
1009200cookie-checkمدیر جدید مخابرات شهرستان خرم‌آباد معرفی شد

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. نیرو شبکه می گوید

    مخابرات لرستان خوراک پیمانکاران محلی شده که همگی یه جورایی وابسته به مدیران هستند وتکون نمیخورن زورشون بیشتر از خود مخابراته ( خرمآباد )

  2. ناشناس می گوید

    سلام
    قابل توجه سرپرست مخابرات منطقه همدان :
    خوش بحال همکاران خرم آبادی تعویض مدیر هم یک نوع هواخوری برای کارکنان محسوب میشه و تحرک و کارائی انها را بالا میبره
    روسای ادارات شهرستان و ستادی در مخابرات استان همدان همگی نیاز به تعویض دارند هر کدام حداقل دو دوره بیشتر ما در خدمتشون بوده ایم و دوست داریم از نعمت وجود پر پارتی آنها کسانی دیگر نیز بی نصیب نمانند
    ما یک سوال داریم : اگه این آقا یان مدیرتشون قوی و خیلی خوبه ارتقا پیداکنند و پست بالاتری بهشون بدید و اگه اینطور نیست ( که نیست ) بگذارید یک کمی نفس بکشیم و کسانی دیگه رو معرفی کنید تا خمودگی و روز مرگی در این استان کمتر بشه

نظرات بسته شده است.