مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شرکت مخابرات ایران در سومین جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی موفق به کسب لوح زرین و گواهینامه نوآوری محصول برتر ایرانی شد

مخابرات ما – 

مخابرات ما ( محمد – مخابرات ایران) – در سومین جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی که امروز، پنجشنبه، 27 دی ماه 97 در دانشگاه صنعنی شریف برگزار شد، شرکت مخابرات ایران موفق شد لوح زرین و گواهینامه نوآوری محصول برتر ایرانی را کسب کند.

دکتر ناظمی، معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات کشور طی سخنانی به اهمیت پذیرش شکست در پروژه اشاره کرد و افزود: شرکت ها و استارتاپ ها باید همواره ضمن توجه به افتخارات و دستاوردهای خود، بر شکست ها نیز تمرکز کنند چراکه با توجه به این شکست ها می توانند به موفقیت های بزرگی نایل شوند.

وی وجود فرهنگ سازمانی قبول شکست را یک امر ضروری عنوان کرد و افزود: با مستند سازی شکست و پذیرش آن می توان گام های مثبتی در جهت موفقیت برداشت.

گفتنی ست، در پایان سومین جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی، از 23 محصول برتر تقدیر شد و 4 گواهینامه اهتمام به نوآوری نیز به شرکت های برتر اهدا شد که شرکت مخارات ایران در این جشنواره لوح زرین و گواهینامه نوآوری محصول برتر ایرانی را کسب کرد.

***

1009150cookie-checkشرکت مخابرات ایران در سومین جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی موفق به کسب لوح زرین و گواهینامه نوآوری محصول برتر ایرانی شد

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.