مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مهندس صدری: امروز یک ساله شدیم!

مخابرات ما- مهندس صدری تنها مدیری است که به وقایع اطرافش به این اندازه اهمیت می دهد.این امر برای همه رسانه ها بسیار جالب است.این حافظه قوی در بخاطر سپردن تاریخ ها و اتفاق ها برای ما هم خیلی جالب است.

امروز مدیران جدید مخابراتی یک ساله شده اند.یعنی یک سال گذشته در چنین روزی مراسم معارفه مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره مخابرات ایران برگزار شد.

به همین مناسبت مهندس صدری صفحه اینستاگرامش را با مطلبی جالب آپدیت کرده است.

بزودی مطالبی برای گزارش فعالیت های این تیم یک ساله، در شرکت مخابرات ایران منتشر خواهیم کرد.

مهندس صدری در صفحه اینستاگرامش نوشته:

 


یک سال از حضورم در بزرگ ترین و پرسابقه ترین شرکت مخابراتی کشور گذشت. شرکتی که به واسطه حضور مجموعه ای توانمند از دیرباز سرآمد حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور بوده و کارکنان آن به تخصص و تعهد مثال زدنی شهره اند و مدیریت بر چنین مجموعه ای افتخاری بزرگ برای تمام مدیران است.
مجموعه مخابرات ایران زنجیره ای از تجارب غنی و حرفه ای سالیان طولانی است که در حال حاضر مسئولیت آن به عهده من و همکارانم است و این مهم رسالت ما را در امر خطیر خدمت رسانی به چنین مجموعه ارزشمندی سنگین تر می کند.
در این یک سال تمام تلاشم را برای گشایش امور در حوزه درون و برون سازمان بکار گرفتم و همچنان که در بدو ورود نیز تاکیدم بر اهمیت سرمایه انسانی بود، تمام تلاش ها نیز بر تحقق افزایش رضایتمندی کارکنان فارغ از نوع قراردادها و توجه ویژه به بازنشستگان عزیز بوده است.
بی شک هر کار بزرگی با چالش ها و قوت و ضعف هایی رو بروست اما خدا را شاکرم که این فرصت را یافتم در کنار شما و برای پیشبرد اهداف خرد و کلان بزرگ ترین متولی ارتباطات مخابراتی کشور در جهت افزایش سرمایه و کاهش هزینه ها خدمتگزار باشم و قطعا تمام کارها بدون حسن نظر و توجهات هیئت محترم مدیره میسر نبود که از این بابت قدردان ایشان هستم و به زودی در روزهای آتی گزارشی از عملکرد یک ساله خود و هیئت مدیره محترم را برای آگاهی کارکنان و مردم عزیز ارائه خواهم داد.

1008670cookie-checkمهندس صدری: امروز یک ساله شدیم!
16 نظرات
  1. مرغ آمین می گوید

    “همچنان که در بدو ورود نیز تاکیدم بر اهمیت سرمایه انسانی بود، تمام تلاش ها نیز بر تحقق افزایش رضایتمندی کارکنان فارغ از نوع قراردادها و توجه ویژه به بازنشستگان عزیز بوده است.”

    حضرت محمّد (ص) :
    درست نيست كه مرد به فرزند خود وعده‏ اى بدهد وبه آن عمل نكند. همانا راستگويى، به نيكى رهنمون می‏شود و نيكى به بهشت هدايت مىیكند و دروغ به‏ ناراستى و انحراف مى كشاند و ناراستى و انحراف به آتش رهنمون مى شود. (51260/11؛ كنزالعمال: 8217)

  2. بیرنگ می گوید

    خیلی بَد است وقتی کسی کارش با شما تمام می‌شود، رفتارش تغییر کُند.

    میشل_فوکو

    دقیقا مثل سهامدار عمده و نمایندگانشان در هیات مدیره ، که دقیقا پس از آخرین قسط ، رفتار و اعمال و نقشه هایشان ، تغییر عمده رفتار در برابر کارکنان مظلوم و پایمال شده و بی پشتیبان است
    اما اعمال فشار بیش از حد گاهی عواقب خوبی ندارد!

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      اتفاقا با شما موافق نیستم
      اینکه از آخرین قسط رفتار آنها عوض شده!!! درست نیست
      بلکه آنها از اولین قسط رفتارشان همین بوده
      ما بد فهمیده بودیم

      1. بیرنگ می گوید

        سردبیر مهربان عزیز

        من همواره دوستان خوبم و بخصوص جنابعالی را دعای خیر میکنم
        شما هم که نزدیک یکی از ایستگاههای مقدس آسمان هستید برایمان دعا کنید:-

        بله شما راست میگویید ،
        منظور من هم بنوعی همین است ، از ابتدا و قبل از خصوصی سازی و با نقشه طراحی شده ، و با ورشکست کردن و ورشکست جلوه دادن شرکت مخابرات ، یکی از بزرگترین و پردرآمدترین شرکتهای کشور را به سمت خصوصی سازی آنهم توسط مدیران دولتی همان دوران سوق دادند ، سپس بعد از خارج کردن شرکت و اموال مردم که دست دولت به امانت بود را به اغما بردند و افراد معلوم الحال مدیر دولتی آن زمان اکنون هم جزء قدرتمندان مخابرات خصوصی و تصمیم گیرندگان و عاملان سهامدار عمده و شرکا آن هستند!

        این سیاست و سیاست نابودی صنعت مخابرات و بهره کشی از کارکنان و سودجویی حریصانه به هر قیمتی در این مدت ادامه داشت ، اما زیر لفافه ظاهرسازی فراوان

        اما بعد از آخرین قسط چنان آشکار اعمال و رفتار غیر قانونی و قلدرمآبانه خود را به نمایش گذاشتند ، که کم هوشترین کارکنان و بازنشستگان مثل بنده نیز متوجه شدیم!

        واجب است طبق گفتار مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) این اعمال و رفتار غیرقانونی و چپاول و بی احترامی به قانون اساسی و حقوق مردم و کارکنان بطور مشروح و مستدل و با مدارک قانونی خدمت مقام رهبری گزارش گردد

        این الان واجبترین کار نمایندگان محترم و قانونی و قانونمند کارگری و صنفی کارکنان و بازنشستگان مخابرات ایران است

  3. کسری می گوید

    جناب آقای سر دبیر
    چرا کسی توی مخابرات به فکر گرفتن سبد حمایتی برای نیروهایی با درآمد کمتر از سه میلیون نیست اینو به کی باید بگیم به هر کی می گیم می گن به ما ربط نداره
    پس کی باید پیگیری کنه لا اقل شما یه جواب به ما بدید این کمک هزینه حمایتی دولت رو کی باید به حساب ما بریزه ؟
    سر دبیر جان چند باره پیام میدم بهره وری نیروهای شرکتی رو پیگیری کردید ؟

  4. ناامید تی سی تی می گوید

    بزرگ ترین خیانتی که میتوانی در حق کسی کنی این است که او را در یک امیدِ نشدنی و محال،
    حبس‌اش کنی و بگذاری انتظار بکشد

    ? ژان فرانسوا لیوتار

    تقدیم به مهندس پرحافظه صدری

  5. ناشناس می گوید

    با سلام
    این فوق العاده حق ایثارگری سربازانی که در جبهه های نبرد خدمت نموده اند چی شد ؟ کدام استانها پرداخت نموده اند ؟؟کدام استانها هنوز پرداخت نکرده اند ؟؟؟ماکه تاکنون چیزی بدست ما نرسیده است سال 1397 در حا ل اتمام است پس کی میخواهند اجرایی کنند ؟؟؟؟؟

  6. ناشناس می گوید

    با سلام خدمت سردبیر محترم
    فرمودید بن خواربار بازنشستگان معوقه ندارد چرا برای شاغلین رفاهیات از اول سال ۱۳۹۷ اجرا وتفاوت رفاهیات را در مرداد ماه گرفتند به ما بازنشسته ها که رسید میگویند معوقه ندارد لابد دیواری کوتاهتر از بازنشسته ها گیر نیاورده اند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      عزیزم
      برادرم
      شاید هم خواهرم
      من فقط خبر رو میگم که فردا انتظارتون در حد این باشه
      بخواهید بگویید ولی آنچه مصوب شده اینه
      شاید هم فردا تصمیم بگیرن بدن.انشا الله.
      آنچه که شنیدم اینه که بخشی داده میشه ولی شنیده هاست

  7. ناشناس می گوید

    سلام انچه مسلم است شما از طرف هیئت مدیره انتخاب شده اید و هیئت مدیره هم از ناحیه سهامداران انتخاب شده اند سهامدار در نهایت امر تصمیم گیرنده نهایی است و سهامدار عمدتا به فکر منافع خویش که همانا سود پولش می باشد .

  8. كارگر فقير امروز مهندس ديروز مخابرات می گوید

    ا شركت مخابرات ايران كه از نظر فني برتر از شركتهايي همچون آب و فاضلاب و برق ميباشد ولي دريافتي مخابرات با آنها چقدر فاصله دارد اين نشان مديريت آنها است كه چقدر به كاركنانشان اهميت ميدن مخابرات هم به مديران ، … كساني كه مخابرات را ذليل كردن

  9. خدمات اول می گوید

    کاش این حافظه قوی رو در مورد وعده وعیدها هم داشته باشن انشالا

  10. یوسف می گوید

    با سلام خدمت سردبیر عزیز/ آقا این مهندس صدری امیدوارم در گزارش کار 1 ساله خود دروغگو بودن را هم جز برنامه های خود اعلام کند. بدجور ترسو و دروغگو می باشد.

  11. ناشناس می گوید

    آره خیلی خوش به حال مدیران جدید شده ، همه شون حقوق و پاداشهای آنچنانی خود را یکسال گرفتن ، چه کارهای که نکردن ، اما تو این یک سال ، به نیروهای رسمی ، قراردادی ، مخصوصاً شرکتیها و کارگزارها ، چه کردن ، همه اش حرف و وعده دادن ، عمل نکردن ، اقای سردبیر عزیز شما هم تا می تونید از سر و ته حرفهای مابزنید

  12. بازنشسته مخابرات می گوید

    با سلام خدمت همکار وبرادر گرامی جناب مهندس صدری..و هیئت مدیره محترم مخابرات وهمچنین وزیر محترم وگرامی شرکت مخابرات ایران..انشاالله که پایدار باشید وتوفیق روز افزون شما عزیزان را از خداوند متعال خواهانیم…از فارس..

  13. جواد می گوید

    سلام اقای صدری به همه چیزوهمه کس یادت هست الا بیچاره های شرکتی

نظرات بسته شده است.