مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

خراسان رضوی تجهیز 9 شهرک و ناحیه صنعتی خراسان رضوی به شبکه فیبر نوری

مخابرات ما ( محمد – ایلنا از مشهد) –  مسعود مهدی زاده مقدم، در بازدید از فاز 4 شهرک صنعتی توس که به همراه مدیر مخابرات منطقه استان انجام شد، اظهار کرد: تکمیل و توسعه متوازن زیرساخت های عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، زمینه لازم را برای احداث و راه اندازی واحدهای صنعتی و تولیدی فراهم کرده و تأمین زیرساخت های مخابراتی نقش موثری در حضور سرمایه گذاران صنعتی دارد.

وی با اشاره به مزیت‌های اتصال شهرک‌ها و نواحی صنعتی به شبکه فیبر نوری افزود: یکی از مهمترین اولویت های زیرساختی، شبکه فیبر نوری بوده زیرا واحدهای صنعتی و تولیدی به سمت هوشمندسازی حرکت کرده و با اتصال به تکنولوژی های مخابراتی می توانند خدمات مختلفی در بخش های ارتباطی خود ارائه کنند.

مهدی زاده مقدم ادامه داد: مخابرات منطقه توجه ویژه ای به شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان دارد و امیدوارم با تعامل بیشتر با یکدیگر در راستای رفع مسائل صنعتگران در حوزه های ارتباطی گام های موثری برداریم و شاهد ارائه خدمات مطلوب به صاحبان صنایع باشیم.

وی بیان کرد: در حال حاضر 31 شهرک و ناحیه صنعتی دارای تلفن ثابت بوده و شهرک‌ها و نواحی صنعتی توس، تربت حیدریه 1،تربت حیدریه2، کاویان،کاخک، قوچان1،تایباد، سبزوار2 و مه ولات به شبکه فیبر نوری تجهیز هستند و 5 شهرک تربت جام، باخرز، درگز ، قوچان2 و عطار و همچنین فاز 4 توس هم تاپایان سال تجهیز می شوند.

در ادامه علی کارگزار مدیر مخابرات منطقه استان خراسان رضوی، گفت: بر اساس نیازسنجی های صورت گرفته نسبت به تامین زیرساخت های مخابراتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی همکاری و مساعدت لازم انجام می شود.

وی افزود: با توجه به محدودیت در تامین فیبر نوری، اجرای طرح فیبر نوری شهرک‌ها و نواحی صنعتی در سال حمایت از کالای ایرانی از اولویت های اصلی مخابرات استان بوده و با جدیت دنبال خواهد شد.

***

1008270cookie-checkخراسان رضوی تجهیز 9 شهرک و ناحیه صنعتی خراسان رضوی به شبکه فیبر نوری

نظرات بسته شده است.