مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مخابرات گیلان مطالبات شهرداری را پرداخت نمی‌کند

مخابرات ما – امیرحسین علوی در جلسه شورای شهر رشت به عدم پرداخت مطالبات شهرداری رشت توسط مخابرات گیلان اشاره کرد و گفت: برای تحقق مطالبات، شهرداری باید فشار بیشتری به مخابرات بیاورد.

مخابرات ما ( محمد – دیار میرزا) – وی در ادامه به لایحه تعرفه عوارض بهای خدمات ۹۸ اشاره کرد و افزود: از کمیسیون های شورا انتظار دارم در اسرع وقت نسبت به بررسی و تصمیم‌گیری نهایی در اینباره اقدام کنند.

اسماعیل حاجی پور دیگر عضو شورا در ادامه جلسه گفت: آب سرویس بهداشتی برخی از نقاط شهر به علت بدهی به آب و فاضلاب قطع شده اما مدیر سیما و منظر به جای حل مشکل، درب سرویس را قفل می‌کند.

وی با بیان اینکه چنین مدیریتی را در ۴۰ خدمت خود هرگز ندیده‌ام، گفت: مدیر سازمان سیما و منظر به جای حل مسئله، صورت مسئله را پاک کرد.

بهراد ذاکری عضو شورای رشت نیز با اشاره به مشکلات سرویس‌های بهداشتی عمومی اظهار کرد: در برخی از نقاط شاهد بروز چنین مشکلاتی هستیم.

وی با بیان اینکه در شهرداری منطقه چهار رشت حکم فعالیت برای معاونت خدمات شهری شهرداری رشت ابلاغ شده اما به واسطه اینکه برخی از اعضای شورا قصد دارند فرد دیگری را در این جایگاه معرفی کند، شهرداری منطقه چهار، فاقد معاونت خدمات شهری بوده و در چنین مباحثی فردی برای پاسخگویی وجود ندارد.

ذاکری با تاکید بر اینکه در برخی از مناطق شهرداری رشت در انجام تهاترها برخی تماس و سفارش صورت می‌گیرد، گفت: متاسفانه برخی از اعضای شورا دست به تهدید می‌زنند که چنانچه این موضوع را انجام ندهند با وی نیز برخورد می کنند.

وی ادامه داد: تا زمانی که چنین مشکلاتی را ما در مناطق و شهرداری‌ها برطرف نکنیم، نمی‌توانیم از مدیران کار بخواهیم.

کمک ۴۰۰ میلیونی به خانواده‌ شهدای مدافع حرم

در ادامه جلسه لایحه احداث واحدهای مسکونی برای خانواده‌های شهدای مدافع حرم به مبلغ ۴ میلیارد ریال از ردیف اعتباری کمک به سازمان فرهنگی ورزشی مورد بررسی قرار گرفت.

علیپور عضو شورای شهر رشت در مورد این لایحه گفت: مدافعان حرم برای همه ما با ارزش و قابل احترام هستند اما بنیاد شهید مسئولیت رسیدگی به این عزیزان را باید داشته باشد و اگر قرار باشد چنین اقداماتی انجام شود دیگر اجری برای دفاع از حضرت زینب باقی نمی ماند.

گفتنی است در پایان این لایحه تصویب شد.

***

1008230cookie-checkمخابرات گیلان مطالبات شهرداری را پرداخت نمی‌کند

نظرات بسته شده است.