مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

تجهیز اداره کل استاندارد خراسان شمالی به فیبر اختصاصی مخابراتی

مخابرات ما – علی هاشمی مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی به همراه جمعی از مدیران مخابرات منطقه در دیدار با فهیمه مهمان نواز مدیر کل استاندارد استان، از پروژه نصب تجهیزات مخابراتی برروی بستر فیبر اختصاصی در این مجموعه بازدید کردند.

مخابرات ما ( محمد – قدس آنلاین) – علی هاشمی مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی به همراه جمعی از مدیران مخابرات منطقه در دیدار با فهیمه مهمان نواز مدیر کل استاندارد استان، از پروژه نصب تجهیزات مخابراتی برروی بستر فیبر اختصاصی در این مجموعه بازدید کردند.

طی تفاهمات انجام شده فی ما بین مخابرات منطقه خراسان شمالی و اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان، فیبر اختصاصی مخابراتی اداره استاندارد، نصب و آماده بهره برداری شد.

مهندس غلامعلی نشاطی ،معاون مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی با اعلام این خبر، تصریح کرد: در این نشست و دیدار دوجانبه علاوه بر تعاملات ارزنده بین دو مجموعه در خصوص راههای افزایش این تعاملات در جهت بهبود و تسریع امور سازمانی گفتگو و تبادل نظر شد.

وی افزود: در این برنامه، مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی، ضمن بازدید از واحدهای مختلف از جمله واحد فناوری و واحدهای آموزشی اداره استاندارد خراسان شمالی، از آمادگی مخابرات منطقه در خصوص ارائه سرویس ویژه برروی شبکه ویدئوکنفرانس و شبکه شاوک مخابرات در راستای برپایی جلسات و دوره های مختلف سازمانی و آموزشی در ادارات استان خبر داد.

گفتنی است مهمان نواز، مدیر کل اداره استاندارد خراسان شمالی نیز در این دیدار از مخابرات استان در راستای توسعه زیرساختهای مخابراتی در جهت ارائه خدمات هر چه بهتر سازمانها و نهادهای اجرایی  به مردم منطقه قدردانی کرد.

***

 

 

1008050cookie-checkتجهیز اداره کل استاندارد خراسان شمالی به فیبر اختصاصی مخابراتی

نظرات بسته شده است.