مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

هتل اصفهانی ها در مشهد، در مزایده فروش.

مخابرات ما- سالهاست در استان اصفهان یک موضوع باعث بروز تصمیمات متفاوت در میان همکاران شده است.وجود یک هتل در جایی دور از اصفهان، و در مکانی توریستی.

این هتل از زمان مدیران قبلی اصفهان و در پی یک تصمیم تجاری با دارائی صندوق 6 درصد کارکنان این استان ساخته شد و اینک کارش به اتمام رسیده است..

از سوی دیگر شرکت مخابرات ایران اخیرا لیست 122 فقره از املاک مازاد خود را برای برگزاری مزایده منتشر کرده است.

نقطه اتصال این دو مطلب، حضور این مکان توریستی در لیست املاک قابل فروش مخابرات است.

در ردیف 81 از این مزایده مشخصات هتلی نوشته شده است که هرگز جزو اموال مخابرات نبوده است.این هتل با پول سپرده کارکنان شرکت مخابرات استان اصفهان ساخته شده است!

 

اما داستان چیست؟

بنظر می رسد پس از سالها، تصمیم درستی در استان اصفهان گرفته شده است!

مدیران اصفهان برای دور ماندن از آسیب های فروش انفرادی این هتل و حرف و حدیث های اتهامات مالی، تصمیم گرفته اند هتلی را که با سپرده کارکنان اصفهان در صندوق 6 درصد ساخته شده، در مزایده مخابرات ایران به فروش برود.

از آنجا که این هتل همراه با بقیه املاک مخابرات فروخته می شود امکان برگزاری یک مناقصه سالمتر فراهم شده است.

قیمت پایه این هتل در زدیکی حرم مطهر، بیش ار 62 میلیارد تومان مشخص شده است.

 

نتیجه فروش هتل چیست؟

با فروش هتل، مخابرات ایران پول را به حساب صندوق 6 درصد کارکنان اصفهان واریز خواهد شد.امید می رود این داستان بزودی به پایان خوش خودش برسد آن گاه می توان روی تصمیم مدیران وقت اصفهان امتیاز گذاشت.مدیرانی کع در تصمیمی غیر عادی تصمیم گرفتند دارائی کارکنان د رصندوق 6 درصد را برای ساخت هتلی در مشهذ هزینه کنند.

بد نیست بدانید که پول صندوق 6 درصد در بقیه استانها تا امروز در دست مخابرات ایران بوده است بدو ن اینکه امتیازی به آن داده باشد.

اینک پس از سالهای سال، مهندس صدری مدیر عامل فعلی شرکت مخابرات ایران در اقدامی شایسته دستور به پرداخت موجودی صندوق 6 درصد کارکنان از درآمد مخابرات داده است.

 

 

1007080cookie-checkهتل اصفهانی ها در مشهد، در مزایده فروش.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
14 نظرات
  1. کارگر می گوید

    “بد نیست بدانید که پول صندوق ۶ درصد در بقیه استانها تا امروز در دست مخابرات ایران بوده است بدو ن اینکه امتیازی به آن داده باشد.”

    واقعا هم بد نیست کارکنان متخصص و خواب رفته مخابرات اینرا بدانند !!
    البته این همکاران عزیز ، بقدری در کارهای تخصصی و فنی خود غرق شده اند ، که نه تنها تفکر ساده و تحلیل وقایع یادشان رفته ، بلکه عکس العملشان نسبت به هر خبری در مخابرات ، حتی خبرهای هول انگیز و حتی نابودی خود ، کاملا منفعلانه است .

    شاید زبان نوشتاری فارسی برایشان بی معنی شده است ، میگویید نه
    خوب همین خبر سردبیر محترم را دوباره بخوانید ،

    “بد نیست بدانید که پول صندوق ۶ درصد در بقیه استانها تا امروز در دست مخابرات ایران بوده است بدو ن اینکه امتیازی به آن داده باشد.”

    متخصصین گرانقدر مخابرات !!! به زبان شیرین فارسی نوشته شده است ، آیا معنی آنرا فهمید ، آیا تلخی مفهوم آنرا حس میکنید !؟

    آیا کسی غیر از این کارگر بینوا ، نمیتواند به مراجع قضایی مراجعه کند و شاکی خیانت در امانت مسئولان صندوق و شکایت از تصرف و بهره کشی از سپرده های کارکنان ، یعنی تصرف مال غیر به زور و عنف ، نماید .
    متخصصین! ، مهندسان باهوش دانشگاههای برتر !! ، فنی هایی که مشکلات سیستم که حتی در داکیومنتهای استاندارد شرکتهای سازنده ، سوئدی ، چینی و امریکایی و المانی و… هم نیست را با ابتکار و تجربه خود حل میکنید ! و سیستم را با کمترین امکانات و یدکی و توسعه جدید همچنان نه تنها پابرجا نگه داست اید که به سودآوری ای هر سال بیشتر از قبل رسانده اید ! ولی بعضی همکاران و مدیران نادان و مغرض شما را به کم کاری و عواقب آن تهدید میفرمایند .
    (نمونه آن تهدید بجای تشکر و خسته نباشید به کارکنان شریف و خدوم و متخصص مخابرات ، به آخرین گفتگوی جناب مدیرعامل در گروه مخابرات_ما قراردادی مراجعه کنید)

    اما متاسفانه این کارکنان و بازنشستگان مثل پراکنده شدگان از برج بابل! حتی معنی سخنان ساده را نیز درک نمیکنند ، و اینست که این و بعد از این آنچه بر سرتان می آید حقتان است .

  2. بهلول دانا می گوید

    دوست عزیز کت و شلواریم برای من مدیر متوسط روشن کرد ! که فروش مال غیر ! از یکطرف و خرید مال خودمان ! توسط یک واسطه ! از طرف دیگر
    یکی از بسیار راههای جم آوری ثروتهای افسانه ای ما است
    ماشاالله به دوستان مدیرم
    برکت ا…

  3. ناشناس می گوید

    باسلام به یگانگی خدا قسم همه چیز از سیر تا پیاز در هر موردی خودشان میدانند. ولی عالم بی عمل مانند زنبور بی عسل است

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      الان چی شده.
      یعنی چه چیزی صلاح می دانید که اتفاق نیفتاده.

  4. همکار رسمی می گوید

    سردبیر عزیز اگر تمام حق قانونی خودرا مخابرات به ما بدهد هر گز ناشکری نمی کنیم . اخه مخابرات شده شتر مرغ به او خدمت می کنیم به او می گوییم بایدتخم بذاری می گوید من شترم . می گوییم بار ببر می گوید من مرغم . اگر شرکت خصوصی است باید طبق روال گذشته حق و حقوق مارا می داد که نداد . اگر دولتی است پس سهامدار اینجا چکار می کند . اخر والله ما که متوجه نشدیم این شتر مرغ از کجا سر در اورده و بجون ما افتاده .خدا اخر ما چه گناهی مرتکب شدیم که اصلا بدنیا امدیم . این از شرکت نیشکر . این از موسسات مالی. این از شرکتهای خودرو . این از بانکها . این از شهرداریها . این از بیمه . این از رانت خواری ها . این از این بی عدالتی ها وووو…. اخر خدا ماچقدر توان داریم و تا کی زنده ایم . البته زنده نه مرده متحرک. اخر خدا به چه چیز دلمون را خوش کنیم.

  5. همکار از اصفهان می گوید

    با سلام خدمت سردبیر محترم وهمکاران فعال سایت
    از توجه شما به دغدغه های همکاران وانعکاس مطالب در سایت تشکر می کنم.از این طریق حداقل مدیران ارشد از مسائل مهم استانها آگاهی پیدا می کنند.وشاید اقدامی انجام دهند.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلامت باشید
      تلاش ما همین است
      اما به حضور همکاران نیاز است وگرنه ما در یک نقطه از خبرها جا می مانیم

  6. shahin می گوید

    خب ندن در استان آذربایجان غربی اگه این ماه وام صندوق منو که 5 ماهه ندن بهمراه جمعی از همکاران شکایت میکنیم وکیل هم داریم مصداق خیانت در امانت هستش اونوقت ازشون بهمراه سودش میگیریم

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      این هم راهی است
      شکایت کیفری است یا حقوقی؟

  7. بهلول دانا می گوید

    اگر این مطلب درست است ، چرا اسناد تعلق آن به صندوق ۶% کارکنان اصفهان و دستور و یا نامه کتبی از مدیران که این مزایده و فروش این هتل برای صندوق ۶% است هیچ کجا دیده نشده است !؟

    در حالیکه مدیر عامل گفته است و در نشریات نیز منتشر گشته که : ریالی از فروش این املاک برای بدهی (به کارکنان یا صندوق ۶% و یا هر چیز دیگری ) بغیر از توسعه داده نخواهد شد .

    کدام حرف درست است ؟
    اگر حرف مدیرعامل درست باشد ، پول سرمایه گذاری صندوق ۶%کارکنان مخابرات اصفهان خرج توسعه خواهد شد !
    اگر حرف مدیر عامل دری نباشد ، پس کل پول فروش املاک به مصارف گوناگون و رنگارنگ! و شاید هم قسمتی برای توسعه و بقیه هم توسعه سرمایه های دیگر سهامدار عمده در شرکتهای دیگر و یا خرید و بعبارت صحیحتر چپاول شرکتهای دیگر بیت المال و مردم اختصاص یابد ، و همچنین مقداری بحد کفایت پاداش اجرای نقشه سهامدار عمده و خوش رقصی مدیران به مدیران عزیز و گرامی !! داده شود .

    عدم شفاف سازی در امور ، با توجه به تجارب عملی گذشته ، این موارد را کاملا تقویت میکند .

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      قطعا باید ما و شما دنبال این کار را بگیریم
      آنچه گفته شده شنیده هاست
      شنیده های نویسنده مطلب
      هیچ خبر رسمی دیده نشده
      تا نتیجه قطعی باید پیگیری کنیم
      ما هم بدنبال خبر صحیح خواهیم بود

  8. اصفهانی می گوید

    سلام
    این هتل نتیجه تصمیمات اشتباه آقای مهندس زمانی و آقای مهندس کشایی و دوستان نزدیک ایشان بوده است.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      خواهید دید که با برآیند فعلی بسود شما خواهدشد
      بقیه استانها پول صندوقشون دست مخابراته یک ریال هم سود نمیده بابتش خود پول هم معلوم نیست کجاست
      مال شما هتل شده پول روش اومده و بعدش میاد توی صندوق شما
      باور کنید برد با شماست اینقدر ناشکری ن کنید

      1. کارگر می گوید

        سردبیر محترم
        اینقدر مطمئن حرف نزنید و قول ندهید!

        وگرنه بنظر خواهد رسید جنابعالی پسرخاله مدیرعامل محترم هستید!
        و یا هنوز پس از سالها درگیر مسائل و مشکلات و حق کشی کارکنان مخابرات بودن ، مدیران خیلی محترم و قانونمند مخابرات ، آنهم خصولتی را نمیشناسید!

        که این جای تعجب فراوان خواهد داشت !!!?

نظرات بسته شده است.