مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

بررسی موانع رضایتمندی مشتریان در برخی مراکز مخابراتی

مخابرات ما – مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، تاکید کرد: در این مدت پیام‌های متعددی از عدم رضایت مشتریان در برخی مراکز مخابراتی دریافتم که پیگیر بررسی و رفع آن‌ها هستم.

مخابرات ما ( محمد – سیتنا) – مهندس سیدمجید صدری در اینستاگرامش نوشت:

امروز فرصتی شد تا برای بررسی وضعیت عملکرد و رضایت کارکنان و مشتریان از مرکز مخابراتی شهید کلانتری مخابرات منطقه هشت تهران بازدید کنم.
در گپ و گفتی که با مشتریان این مرکز داشتم خوشبختانه رضایت بالایی از نحوه ارائه خدمات و عملکرد کارکنان این مرکز به دست آمد که قطعاً پاسخگویی درست و به‌موقع و خدمت‌رسانی مسئولانه این عزیزان باعث این نتیجه مطلوب شده است که از همه آنها کمال قدردانی و تشکر را دارم، البته بابت ارایه سرویس های تجاری با توجه به بافت این منطقه انتظار بیشتری وجود دارد.
در این مدت پیام‌های متعددی از عدم رضایت مشتریان در برخی مراکز مخابراتی دریافتم که پیگیر بررسی و رفع آن‌ها هستم و امیدوارم با توجه به پتانسیل بالای محدوده و انتظارات مشتریان در ارائه خدمات بیشتر و بهتر به‌ویژه محصولات و خدمات جدید و ازجمله آن‌ها فیبر نوری، بتوانیم با دقت بیشتر و عملکرد مؤثرتر رضایت مشتریان عزیز را جلب کنیم.

***

1006660cookie-checkبررسی موانع رضایتمندی مشتریان در برخی مراکز مخابراتی
6 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سلام از همکاران شهرستان هستم جناب اقای صدری مردم در راهروی ادارات مخابرات سردرگم هستند از بابت تلفن ثابت فشار زیادی به انها وارد می شود اگر واقعا در ادعای خودتان صدیق هستید به صورت سرزده به شهرستانها سربزنید بی شک این رفتار شما تاثیر زیادی در رفتار روسای ادارات دارد.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      فوری
      لطفا بنویسید چرا و به چه دلیل چنین اتفاقی افتاده؟

  2. همشهری می گوید

    ما مخابراتی ها با سهل انگاری دست همه نهاد ها را از پشت بستیم در سه مرحله به مرکز امامت رفتم موفق نشدم یا ارایه سه مرتبه همه مدارک موبایل کارمندی خودم را به نام دخترم تغییر نام بدم پشیمان شدم امروز هم پیام اومده تلفن ثابت منزل سابق رو برای تغییر نام بعد از هفده سال باید به مرکز تلفن منطقه مراجعه کنم یعنی دولت الکترونیک کشک سند مالکیت کشک واز همه احمقانه تر اینه که تلفن واب وبرق وگاز مالکیت حقیقی بر نمیداره مالکیت مکانی بایستی داشته باشد وسیستم جابجایی شماره تلفن بخصوص املاک مسکونی غیر منطقی است

  3. مدیر عامل اسبق شرکتی دیگر می گوید

    آقای مدیرعامل محترم

    آیا نمیدانید که رضایت مشتریان در گرو رضایت کارکنان است !؟

    و آیا نمیدانید که با زور و تزویر و در راه عدالت نبودن ، رضایتی نخواهد بود ؟

    و سرانجام کار پریشانی و افسوس خواهد شد و نهایتش عذاب

    شاید شما میدانید

    پس به سهامدار عمده و سهامدار دوم که طمعکارانی نادان هستند انتقال دهید

  4. ناشناس می گوید

    در این مدت پیام‌های متعددی از عدم رضایت مشتریان در برخی مراکز مخابراتی دریافتم که پیگیر بررسی و رفع آن‌ها هستم

    با سلام خدمت مدیر عامل توانا و خوش اخلاق شرکت مخابرات ایران
    جناب اقای مهندس صدری در این مدت که بخشنامه زدین برا طرح حذف پیمانکاران محلی حدود شش ماه میگذره تو مدت این شش ماه بالای دویست بار من و سایر همکاران پیگیر بخشنامه شدیم اما دریغ از یه جواب هم به ما ندادین که چرا استان ها مخالف حذف پیمانکار محلی هستن ؟
    خواهشا اولا به کارکنانتون ارزش بدین مشکل کارکنانتون حل بفرمایین و پیگیر بخشنامه هاتون باشین بخدا ما هم انسانیم ها ما هم برا مخابرات زحمت کشیدیم خواهشا یه جوابی بدین .از شما عاجزامه خواهشمندیم ریشه پیمانکار محلی رو حذف بفرمایین با تشکر

  5. همکار می گوید

    سلام
    صفحه اول سایت چند روزی هست که برای ما ( تبریز) فیلتره .. یعنی mokhaberatema.com رو که میزنی صفحه فیلترینگ میاد. گفتم اطلاع بدم.

نظرات بسته شده است.