مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سردبیر- آقایان!من دیگر تاب و تحمل دیدن این جوانان مضطرب را ندارم!

مخابرات ما- روزی نیست که مراجعه کننده بشدت مضطربی به دیدنم نیاید.روزی نیست که تماس اضطراری با من برقرار نشودروزی نیست که کامنتهای بشدت نا امیدکننده نخوانم.

همه اش فقط و فقط برای یک مورد است: طرح طبقه بندی نیروهای شرکتی!

بخدا دیگر تاب و تحمل دیدن این جوانان بشدت مضطرب را ندارم! باور کنید طاقت دیدن این همه اضطراب را در یک نفر دیگر ندارم! آن هم در حالی که هنوز نتیجه ای نگرفته ایم.

وارد اتاق که می شوند، در راهروها که به سمت من می ایند، با دیدن من که تغییر مسیر می دهند … حدس می زنم ماجرا چیست … لازم نیست کسی چیزی بگوید! دهان که باز می کنند ابتدا اشک هایشان سرازیر می شود.

باور کنید برای این سردبیر پیر دیدن این همه اضطراب در یک جوان کشنده است! آزاردهنده است!

.

حالا وقتی وضع من این است ببینید او چه حس و حالی دارد! او که با فکر طبقه بندی به سر کار می آید، به خانه می رود، به خواب می رود و از خواب بیدار می شود!

او همه زندگی خود را به طبقه بندی پیوند زده است!حداقل امتیازی که می تواند او را از این همه گرفتاری مالی و نداری و بی امکاناتی رها کند طبقه بندی است … فکر او چنین است … وگرنه می دانیم گرفتاری های مالی ما با این حرفها درمان نمی شود باید فکری اساسی بشود.

اما هیچ چیز دیگری نیست که تغییری در کار و زندگی او ایجاد کند مگر همین طبقه بندی …

.

در نهایت وقتی به این فاز می رسد می بیند یک اشکال بین او و امیدهایش یک فاصله بزرگ ایجاد کرده است:

  • مدرک تحصیلی او غلیرغم اینکه به مخابرات می خورد به محل کارش نمی خورد و سازگاری ندارد.
  • ردیف خالی در محل کارش وجود ندارد.

آنچه او را اسیر خود کرده است سیستم اداری و رسمی است  در حالیکه او نیروی شرکتی است و هیچیک از امتیازات یک کارمند رسمی را ندارد و نخواهد داشت چرا که دیگر زندگی کارمندی در این شرکت پایان یافته است.

.

آقایان!

مدیران ارشد و موثر این شرکت!

من نمی دانم می خواهید چه کنید!

نمی دانم هدف شما چیست!

نمی دانم به کدامین سو نماز احساس می گذارید.

نمی دانم به کدامین راه حل اقتصادی اقتدا می کنید

نمی دانم در حل مشکلات این شرکت مادرمرده به کدامین شیوه کار می کنید

.

من فقط می دانم که دیگر هیچیک از افراد این جامعه مخابراتی تاب تحمل این لحظات، و توان تحمل این اضطراب و فشار روانی را ندارد!

.

هر چه می کنید! بجنبید! رود باشید! … و اقدام کنید!

.

من می دانم که شمایان نیز بیش از من و ما آزار می بینید!

.

لذا فقط یک چیز می خواهم!

لطفا تند، زود ، سریع اقدام کنید!

.

بخدا این جامعه دارد از دست می رود!

اگر این جامعه احساس خود را از دست بدهد از دست می رود … و آنگاه  دیگر نه اخلاق می ماند و نه من ، و نه تو!

دیگر خود دانید برادر! آنچه لازم بود از یک سردبیر خواندید، شنیدید و دیدید!

دیگر خود دانید!

.

سردبیر- دی ماه 1397

 

1005750cookie-checkسردبیر- آقایان!من دیگر تاب و تحمل دیدن این جوانان مضطرب را ندارم!
37 نظرات
  1. مجید بابازاده مازندران می گوید

    جناب سردبیر عزیز سلام.چندماه پیش یادتون میاد که کامنت گذاشتم که اگه قراربود به رسمیها چیزی بدن سریع تصویب مکنند وخیلی زودهم اجرا وپرداخت میکنن اما اگه قراره چندرغاز با اجرای این طرح کذایی به حقوق ۱۰درصد نیروهای شرکتی واریز کنند اینقدر بهانه میارن تا خودمون پشیمون بشیم.اونروز بهتون برخوردمثل بقیه رسمیها سریع موضع گرفتین وتند برخورد کردین که پشیمون شدم وتا امشب هیچ کامنتی براتون ننوشتم‌.آیا بعد ازماهها حالا به حرف من رسیدین؟آیا قبول دارین که مدیران حق کشی میکنند درحق ما مظلومین؟ماهم خدایی داریم و امیدوارم خداوند بزودی سزای مدیران بی انصاف ونامرد رو بده انشالله. امیدوارم اگه ذره ایی انصاف دارن آقایون مدیران ازآه ونفرین این انسانهای مظلوم بترسن و اینقدر سنگ اندازی نکنن.

  2. ناشناس می گوید

    طرح طبقه بندی بایستی واسه کلیه کارشناسان اجرا بشه. مثل دیگر شرکتهای برق و اب و گاز که طرح طبقه بندی رو قانونی و بدون منت به اجرا گذاشتن

  3. همکار می گوید

    همسایه ای نزد ملارفت به او گفت طنابی به رسم امانت به من بده ملا گفت روی ان شلتوک پهن کرده ام و تا زمان خشک شدن نمی توانم ان را به تو بدهم همسایه به او گفت ملا اخر مگر می شود روی طناب شلتوک پهمن کرد ملا گفت ای ساده لوح می خواستم به تو بگویم که من دنبال بهانه ای بودم که طناب را به تو ندهم این هم بهانه حالا قانع شدی؟ . همسایه سرش را پایین انداخت و رفت. برادران عزیز بهانه در اوردن برای مدیران که کاری ندارد. به وعده و وعیدها هم دلخوش نکنید. دائم به ما می گویند بودجه می خواهد و ما نداریم بیایید مرد و مردانه همراه اول و مخابرات را همانطور که قبلا با هم بوده اند و بعد بنا به دلایل خاص که همه ما می دانیم از هم تفکیک کردید و این بلا را سر ما دراوردید را مجددا با هم ادغام کنید و مسوولین و مدیران هم کمی از مطامع خود دست بردارند تا گروه زیادی از پرسنل از ان بهره مند گردند . 100میلیون ثابت و همراه در کشور وجود دارد ببینید در ماه چه درامد هنگفتی می شود فقط ابونمان را در نظر بگیرید و بقیه را نادیده بگیرید اگر بگویید ابونمان حذف شده تا حالا که بوده است . پس چرا خیری از مخابرات ندیده ایم.

  4. شرکتی خراسانی می گوید

    حرف دل مارو زدین. دیگه بررریدیم. تمومش کنن دیگه. چقدر انتظاررر

  5. بدون پارتی می گوید

    سلام سردبیر جان
    خیلی شهرستانها و قسمتها چارت خالی ندارن و این خیلی بی عدالتی هست که برای کسانی که سابقه کمتری دارن یا نورچشمی هستن و یا شانس دارن اجرا بشه و برایه کسانی مثل من با سابقه بالای 15 سال و تمام شرایط فقط به خاطر نداشتن ردیف خالی شامل نشه.یا باید برای تمام نیروها که شرایط رو دارن اجرا بشه و مشکل چارت رو حل بشه وگرنه مطمئن باشید اجرا نخواهد شد.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      بدون پارتی جان
      کلمه (برایه) غلط است. (ه) بصورت شکسته بجای (است) نوشته میشه نه بعنوان کسره.
      اینو عرض کردم چون زحمت ما رو زیاد میکنی قربون شکلت
      اما بعد
      با شما موافقم.نه اون بخش که میگی برای نورچشمی ها اجرا شده.نه
      اون بخشی که گفتین باید مشکل چارت حل بشه

  6. جواد می گوید

    سلام برادرمن چرااینقدتند؟کدوم طبقه بندی اصلاطبقه بندی درکارنبوداگه بودهم کنسل شد.لطفااینقدبدوبیراه نگید

  7. ناشناس می گوید

    سلام سردبیر دلسوز
    آقای سردبیر این چارت دیگه چه صیغه ای ست مگه ما تا حالا چارت داشتیم ماکل قسمتهای مخابراتو بدون چارت و رردیف کار کردیم مگه چه امتیازی میخوان بدن که نیاز به چارت داره ماهیچ وقت نه رسمی میشیم نه قراردادی ما یه نیروی شرکتی هستیم که هیچ وقت به چارت نیاز نداریم پس این بازیهارو سر ما در نیارن تو این وانفسای زندگی تو این شرایط اقتصادی که با ماهی بالای پنج میلیونو نمیشه زندگی کرد شما بداد برسید که این شرط چارتو از شرایط طرح طبقه بندی حذف کنن بخدا خسته شدیم خیلیم خسته شدیم دیگه تحمل این زندگی برامون خیلی سخت وطاقت فرسا شده

  8. ناشناس می گوید

    همه اش فقط و فقط برای یک مورد است: طرح طبقه بندی نیروهای شرکتی!

    سلام جناب سردبیر شما چرا دروغ میگین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اینجا معلوم شد کسی دلش برا کارکنان شرکتی محلی نمیسوزه.اینجا معلوم شد شما هم از اون عده ادم هایین که مخالف حذف پیمانکار محلی هستین.طبقه بندی شامل حال کارکنان شسکام و تی سی تی میشه شامل حال کارکنان شرکت محلی نمیشه.من و همکارهای سایر استان ها بالای هزار بار نوشتیم اینجا که از طرح حذف پیمانکاران محلی چخبر. نه اینکه اکثر پیاممون رو اینجا نشون ندادین بلکه جواب هم ندادی که دلیل عدم توافق بین شسکام و استان ها چی هست .برا رضای خدا هم یبار هم پیگیر نشدی و اینجا هم نگفتی بهمون جریان از چه قراره .اگر احساس مسیولیت میکنی دلت به ما کارکنان شرکت محلی بسوزه که مسیولین با پیمانکارا دس به یکی کردن دارن حق و حقوق مارو میخورن.به ما میرسه وضع مخابرات خرابه به اونا میرسه پول پشت پول پاداش پشت پاداش به حسابشون واریز میکنن .اگه مرد مردونه بشینی حساب کنی اندازه یک چهارم نیروی رسمی پول نمیگیریم با این حساب بازم با پیمانکار دسه به یکی شدن حق مارو میخورن.جناب سردبیر لطفا بفرمایین ما که نیروی شرک محلی هستیم شامل طرح طبقه بندی میشیم یا نه؟؟؟؟و از بخشنامه حذف پیمانکاران محلی هم یه خبری بگیرین

  9. شرکتی می گوید

    سلام سر دبیر جون مشکل اینجاست که مدیران عزیز اصلا نمی خوان طرح رو پیش ببرن حالا برای گول زدن بچه ها و گرفتن وقت دارن این مسئله رو کش می دن بعضی ها با نبود چارت و بعضی ها با تاریخ سرگرم کردن وگرنه چطور برای بازنشسته ها فورا جیره غذای از 100 هزار تومان شد 6111 هزار تومان و آب از آب هم تکون نخورد

  10. جواد جان می گوید

    گوش اگر گوش من و ناله اگر ناله توست …. آنچه البته به جایی نرسد فریاد است …………..

  11. ناشناس می گوید

    شرم بر اینها

  12. ایرن می گوید

    سلام
    خانم ها و آقایون عزیزی که از روی خوش شانسی یا بندهای دیگه جز طرح شدید خودتون رو بذارید جای ماها که امتیازاتمون از خیلی ها که شامل طرح شدندهم بالاتره .فقط چون توی شهرستان محل خدمت چارت و یک سری بندهای دیگه نیست حذف شدیم آیا بازم میخواستید طرح اجرا بشه
    درست نیست خودخواهی , این پولا و اضافه حقوقها که حقی ناحق بشه خوردن نداره
    به قول سر دبیر عزیز این چارت بندیها چیه مگه قراره رسمی بشیم اگه کاری قراره انجام بگیره باید برای همه اونهایی که شرایط دارند صورت بگیره
    انشا اله که خود مهندس صدری به همه چیز واقفند
    به امید روزهای خوب و بدون استرس

  13. ذره بین حقیقت یاب. می گوید

    با سلام
    کسی به فکر قراردادی ها نیست.
    کسی به فکر قراردادی ها نیست.
    کسی به فکر قراردادی ها نیست.
    کسی به فکر قراردادی ها نیست.
    کسی به فکر قراردادی ها نیست.
    کسی به فکر قراردادی ها نیست.
    کسی به فکر قراردادی ها نیست.
    کسی به فکر قراردادی ها نیست.
    کاش آقای سردبیر برای قراردادی ها هم دست به قلم میشد.
    قلمت را فرود آور بر این همه نا ملایمی تا بشکافد فرق ظلم. مداد العلما افضل من دماء الشهدا.
    برای ماهم بنویس سردبیر جان….

نظرات بسته شده است.