مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

گل ولنتاین، انتخاب بهترین دسته گل روز عشق

مخابرات ما-

گل صدتومانی، گل رز قرمز، گل شب بو یاسی

گل صدتومانی:

این شکوفه های پُر پَر رایج ترین گل های  عاشقانه و رمانتیک هستن. خیلی ها اعتقاد دارن که این گل ها نماد خوش شانسی و آینده ی خوب هم هستن. گل صدتومانی در اسطوره شناسی یونان باستان هم جایگاه جالبی داره: آپولو (ایزد خورشید) پری های زیبا رو به گل صدتومانی تبدیل می کرد تا آفرودیت (ایزدبانوی عشق) متوجه نشه که او ازشون دلبری می کنه.

گل رز:

این مدل گل، کلاسیک ترین انتخاب برای روز ولنتاین هستش، چون نماد عشق، زیبایی و کمالِ. از طرفی گل رز همیشه قیمت بالایی رو داره و معمولا برای اینکه دسته گل رز قرمز یکدست و زیبایی رو برای 14 فوریه بخواین سفارش بدین از قبل باید رزرو کنین.

گل شب بوی یاسی:

بوی نسبتا تند دارچین و شبدری که از گل شب بو بلند میشه هر شخصی رو به وسوسه میندازه. این گل نشانه ی زیبایی جاودان هستش و وقتی به همسرتون هدیه میدین بهش نشون میدین که عشق و شادی شما به ایشون تا همیشه پایدار خواهد بود.

گل صدتومانی، گل رز قرمز، گل شب بو یاسی

گل داوودی قرمز، گل آلاله، گل ستاره ای صورتی

گل داوودی قرمز:

همه ی گل های قرمز آتشین نشان دهنده ی عشق و دلبری هستن، بنابراین با هدیه دادن این گل در دسته گل ولنتاینیتون می تونه به همسرتون نشون بدین که چقدر عاشقانه دوستش دارین.

گل آلاله:

این گل های رنگی رنگی و تپل که شیرینی کره ای هم نامیده میشن، سمبلی از دلبری، جذابیت و درخشش می باشن. دسته کلی آلاله به همسرتون هدیه بدین و اون میفهمه که شما دیوانه ی جذابیت و درخشش او هستین.

گل ستاره ای صورتی:

این گل های ستاره ای صورتی نماد عشق، جذابیت و حساس بودن هستن. از طرفی نشانگر ونوس الهه ی عشق هم می باشن.

گل داوودی قرمز، گل آلاله، گل ستاره ای صورتی

گل لادن، گل ژربرا، گل لاله

گل لادن:

لادن گلی هستش که نماد شانس و بهروزیه و اگر به همسرتون هدیه بدین یعنی میخواین که در طول سال روزهاش پر از خوش شانسی باشه.

گل ژربرا:

این گل نمادی از زیبایی، معصومیت و خلوص هستش. این گل رنگ های ملایم متعددی داره که به معنای “حس خوب” و شادی هم میباشه.

گل لاله:

گل لاله یکی از انتخاب های عالی برای نشون دادن عشق هستش و مرکز اون کشور هلنده. گل لاله هم تنوع بالایی داره، هم کلاسیکه و هم قیمت مناسبی داره.

گل لادن، گل ژربرا، گل لاله

آلسترومریا، زنبق کازابلانکا، ارکید

آلسترومریا:

آلسترومریا به عنوان زنبق پرویی هم شناخته میشه، موندگاری خیلی زیادی داره و گل های اون نماد دوستی و ایثار هستن. این گل بومی آفریقای جنوبی هستش و در همه جا پیدا میشه!

زنبق کازابلانکا:

این زنبق های شرقی نماد زیبایی، استایل و کلاس هستن. مردی که با این گل های زیبا و گران قیمت دسته گل درست کنه نشان دهنده ی توجه زیادیه که به همسرش داره، در ضمن از رایحه ی خوشبوی این زنبق هم غافل نشین.

ارکید:

ارکید کلا گل خیلی گران قیمتی هستش و شکوفه های اون سمبل عشق، زیبایی، زندگی لاکچری و قدرت هستش. از طرفی دسته گل ارکید پیامی واضح برای همه داره: “من خیلی فریبنده و قوی هستم”.

آلسترومریا، زنبق کازابلانکا، ارکید

میخک، زنبق، گاردنیا

میخک:

این گل های باشکوه و زیبا نماد شیفتگی و عشقی جدید هستن. این گل ها هم قیمت مناسبی دارن و هم به شدت دلنشین و تمیز هستن.

زنبق:

در برخی از نقاط دنیا زنبق های بنفش یا آبی تیره تماد دربار هستن. جدا از این مساله این گل ها نماد امید و ایمان داشتن هستن. میتونین اینا رو با چند شاخه گل لاله قرمز یا گل آفتابگردون میکس کنین و ترکیبی استثنایی رو بوجود بیارین!

گاردنیا:

این گل سرشار از رایحه هستش و نماد خلوص و شادیه. این گل قیمت بالایی داره و از طرفی جایگاه تاریخی قدیمی و محکمی هم پشتشه.

میخک، زنبق، گاردنیا

1005350cookie-checkگل ولنتاین، انتخاب بهترین دسته گل روز عشق

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.