مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

غرفه مخابرات خراسان رضوی ، نگین انگشتری نمایشگاه بین المللی مشهد.

مخابرات ما- شب آخر، ساعت آخر وارد نمایشگاه بین المللی مشهد شدم که  هشتمین نمایشگاه تخصصی شهر هوشمند همزمان با بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر(ایرانکام) در حال برگزاری بود

فرصت زیادی نداشتم تا دور کاملی در نمایشگاه بزنم.دیدار از غرفه مخابرات را برای آخر گذاشته بودم.

وقتی وارد سالن غرف اصلی مخابرات شدم یک طرفش تابلوهای همراه اول غرفه ها را پوشش داده بود و طرف دیگری را تابلوهای شرکت مخابرات خراسان رضوی.

ترکیب ملایم رنگ آبی چشم را دنبال خودش می کشید.ترکیب مناسب دیوارها، پنجره ها و محل حضور پاسخگویان ترکیب مناسبی داشت.تنها غرفه هایی بودند که به شدت اطرافشان شلوغ بود و مردم، هر یک به قصدی در آن حضور پیدا کرده بودند.برخی برای سیم کارتهای همراه اول و گروهی برای اینترنت ثابت مخابرات.در مجموع از هم تفکیک نمی شد.

راستش جزو معدود دفعاتی بود که حاصل کار همکاران به دلم نشست و آرامش را به نگاه من هدیه داد. این ترکیب مناسب از رنگها و دیواره ها کاش با نورهای زیبایی تزئین می شد.

نورهای پروژکتورهای نمایشگاه تمامی نماها را -انگار بصورت عمدی- خراب می کرد.برای یک عکس باید چند بار جابجا می شدی تا شاید یک زاویه مناسب -شاید- پیدا کنی. بنابراین اگر از عکس ها راضی نیودید بدانید که تقصیر پروژکتورهای نمایشگاه است که در جایی نصب شده بودند که دقیقا نباید آنجاها باشند!

وقتی وارد غرفه شدم مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی همچنان با انرژی در حال گفتگو با همکارانش بود.در میان تراکم کاری, پنج دقیقه از او فرصت خواستم تا با هم گفتگو کنیم. می توانید آن را بشنوید:

این تنها من نبودم که غرفه مخابرات خراسان رضوی را زیبا می دانستم بلکه داوران نمایشگاه شهر هوشمند و همچنین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر نیز همین عقیده را داشتند.آنان سه تندیس در سه بخش مختلف به غرفه مخابرات اختصاص داده بودند که یکی با عنوان زیباترین غرفه این نمایشگاه به مخابرات اهدا شد.

چپ و راست در نمایشگاه استارت آپی ها را می دیدم که با انرژی برای مراجعینش از تحقیقات خودشان صحبت می کردند.یکی از این استارت اپی ها همان موردی بود که توجه دکتر کارگزار را نیز جلب کرده بود.مایع صد حریق. مایعی که دور هر چیزی یک لایه از آن بکشید حدقل تا چند ساعت زیر آتش بالای 1000 درجه مقاومت خواهد کرد.

توضیحات بیشتر را در خبرهای بعدی به شما خواهم داد.فعلا برای امشب و این خبر به تناشای چند عکس زیبا دعوتتان می کنم.

راستی با خودم فکر کردم شاید عرق مخابراتی بودن باعث شده از غرفه مخابرات خوشم بیاید بهمین دلیل سه دور در نمایشگاه چرخیدم تا ببینم چیزی توجه مرا جلب می کند یا نه. غرفه هایی بودند که توجه مرا  جلب کرد! اما زیباترین نبود! زیباترین شایسته مخابرات بود.

در دو عکس آخر، مدیر روابط عمومی مخابرات خراسان رضوی تندیس و لوح تقدیر زیباترین سایت نمایشگاه را مدیران و مسئولان نمایشگاهی و استانی از جمله مدیر منطقه اش دریافت می کند.

در این نمایشگاه دو تفاهم نامه بسیار مهم توسط مدیر منطقه و طرف های تجاری امضا شد که در خبرهای بعدی می اید.

 

1004810cookie-checkغرفه مخابرات خراسان رضوی ، نگین انگشتری نمایشگاه بین المللی مشهد.

نظرات بسته شده است.