مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مهندس صدری، توییتش را آپدیت کرد، با یک خبر کاربردی جالب!

مخابرات ما- پس از سالها شرکت مخابرات ایران مدیر عاملی به خود دیده است که چارچوب های کهنه را شکسته و در قالب های نو وارد شده است.توییتر، اینستاگرام و ابزارهای دیگر ارتباطات مهندس صدری را  با کارکنان شرکت مخابرات ایران پوشش می دهد.

امروز هر کسی بخواهد می تواند با مدیر عامل حرفش را بزند و پیامش را برساند.

شبکه های اجتماعی می تواند برای حذف فاصله ها به مدیران کمک کند به شرطی که صادقانه رفتار کنند وگرنه دقیقا نتیجه معکوس خواهند گرفت.آنچه صدری را در فضای رسانه ماندگار کرده است پیش گامی او در استفاده از این امکانات است.

پیش از او مدیران اندکی در مخابرات بوده اند که با فضای جدید همگام بوده اند همه امروز آنها را به مدد همین رسانه ها می شناسند.

امشب در لحظه نوشتن این خبر، مهندس صدری توییتش را آپدیت کرد و در خبری جالب برای دنبال کنندگانش نوشت:

با تلاش شبانه‌روزی همکارانم در و متخصصین شرکت ، در کمتر از ۴۸ساعت، سرویس استعلام قبوض میان‌دوره و پایان‌دوره سراسر کشور بر روی اپلیکیشن و کد #۷۳۳* راه‌اندازی شده و از هم‌اکنون قابل استفاده است.

 

 

این هم تصویرش:

تلفن ثابت، مخلوقی که در جوار تلفن همراه حتی از دید مدیران عامل و هیئت مدیره اش از یادها رفته بود حالا آرام آرام دارد وارد بازی های رنگی می شود.

استعلام قبوض میان دوره و پایان دوره تلفن ثابت با اپلیکیشن های آپ و  723، تلفن ثابت را نیز وارد چرخه پرداختهای دیجیتال کرد.

 

1003540cookie-checkمهندس صدری، توییتش را آپدیت کرد، با یک خبر کاربردی جالب!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
9 نظرات
  1. قراردادي می گوید

    خيلي متاسف شدم که به کسايي که 95 و 96 ازدواج کردند تعلق نمي گيره

  2. ناشناس می گوید

    با سلام و خسته نباشید خدمت مدیر عامل مخابرات جناب مهندس صدری ، آنها که زمان زیادی در مجموعه هستند و تجربه دولتی و خصوصی را، هم زمان دارند ، واقعاً متفاوت بودند شما را نسبت به مدیران زمان خصوصی می توان درک کرد ، موفق باشید

  3. ناشناس می گوید

    خدا کند اپلیکیشن بازنشستگی نیز توسط مدیر عامل عزیز که قول مهر97داده بود برروی سیستم hrفعالند

  4. ما از بين برنده فرصتها مي باشد. می گوید

    سلام
    فكر نمي كنم اين موضوع پيشرفتي باشد چرا كه مخابرات با داشتن فرصت هاي زيادي كه داشت مي توانست به راحتي جاي هر كدام از اين اپ هاي پرطمطراق باشد وليكن كو مديراني كه داشته هاي مخابرات ايران را بشناسند و آن ها را تقويت كنند.
    سالهاست سامانه هاي 2000 در استان ها فعاليت مي كنند و اين بستري بود براي توسعه مخابرات در بخش سامانه هاي پرداختي وليكن مديرعامل مخابرات ايران به راحتي چشمش را بر روي فرصت ها مي بندد و دنباله رو رقباي ديگر مي شود.
    اين موضوع حتي براي اينستاگرام و شبكه هاي اجتماعي مثل تلگرام نيز قابل بحث است. وقتي مخابرات ايران با داشتن تلفن ثابت و سيار كل مردم ايران را مشتري خود دارد چرا نمي بايد يك شبكه اجتماعي به بزرگي جمعيت ايران راه اندازي كند. قبل از اينكه تلگرام وارد ايران شود اين فرصت كاملا روشن و پيش روي ما بود ولي كو آن چشم بصيرت كه آن را ببيند.
    نام معاونت آقاي دكتر نبي زاده معاونت راهبرد و توسعه كسب و كار است و بايد از مديرعامل مخابرات ايران پرسيد شما چند طرح براي توسعه كسب و كار مخابرات ايران مصوب كرديد!!

  5. مطلع می گوید

    کی چند درصد بوده؟

  6. حسین می گوید

    درود بر مهندس صدری ایشان واقعا لیاقت سکانداری شرکت بزرگ مخابرات ایران را دارند در این خبر فرموده ان با تلاش همکارانم در شرکت مخابرات ایران و این نشان درایت ایشان است در زمان مدیریت جناب صدری تحولات نیروی انسانی ساختاری و بها به جوانان شکل گرفته است مطالبات کارکنان و بازنشستگان را تصویب و پرداخت زودتر از موعد حقوق کارکنان کارهای بزرگ و هزینه بری بوده است که صدری از پس آنها برآمده است خدا قوت ما کارکنان با قدرشناسی از جنابتان تلاشمان را بکار میبندیم تا شرکت روز بروز رونق بیشتری بگیرد

  7. پیمانکار می گوید

    به جای فعالیت در توییتر بیان نامه ها رو جواب بدن
    کارها معطل مونده و هر چقدر به کارمندا میگیم چه خبر چی شد میگن مدیرعامل جواب نداده هنوز

  8. کردستان می گوید

    سلام
    جناب صدری لطفا طرح بازشستگی را آپدیت کنید
    حالا فک کردیم چی شده و نوشته.

  9. ناشناس می گوید

    ا سلام
    بر اساس اجرای بند ۶ از مصوبه هیئت وزیران در سال ۱۳۸۹ طبق قانون هر انچه در زمان دولتی میگرفتیم باید عینا در دوران خصوصی هم ادامه پیدا کند یکی ازاین موارد گروه بسیج فعال ویک گروه مربوط به جبهه های نبرد میباشد که در زمان دولتی میگرفتیم ودر زمان خصوصی از ما گرفته اند واین دو گروه باید عینا برگردانده شود.

نظرات بسته شده است.