مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

طنز زبون دراز – مظنه امروز؟!

مخابرات ما- خدا نیاره! طفلکی ها! چقدر کار سختی دارند1 واویلا!  … کار نمایندگان را عرض می کنم !

بخوانید شاید با من هم عقیده شدید:

کامران نماینده اصفهان گفت:

هیات مدیره ها با حقوق‌های آن چنانی چه بلایی بر سر مردم آورده اند. در حال‌ حاضر شرایطش وجود ندارد ولی بیایید برایتان بگویم چه کسی از کجا آمده است. فردی در راهروی مجلس می‌گوید می خواهید این فرد را به عنوان رییس فولاد قرار بدهیم که به من و شما چیزی برسد؟ در راهروهای مجلس کارچاق کنی می‌کنند.

دیدید چقدر کار سختی دارند؟ انتخاب واقعا کار دشواری است!

راستی یک سوال از نمایندگان محترم داریم!

امروز مظنه مدیر مخابرات منطقه اصفهان چند است؟! …. 

می خواهیم زودتر بجنبیم شاید به من و شما چیزی برسد!

 

1003500cookie-checkطنز زبون دراز – مظنه امروز؟!
5 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    باسلام
    آیا تفاوت بن خوارباربازنشستگان از اول سال ۱۳۹۷ تاکنون در دی ماه ۱۳۹۷ واریز میشود ؟؟؟؟؟؟

  2. سعیدی می گوید

    جوری مطرح کردی که گفتم اسرار نهان را هویدا نموده ای این موارد وهزار مرتبه بدتر از ان خاصه حوزه های قدرت ومکنت است بدیهی است هر کس بر قدرتی وثروتی دست یابد حوزه وگستره مفاسد بیشماری برایش مهیاست که خداوند تنها ناظر واگاه بر ان است وخداوند حساب را به ذره میرسد هم خواجه را وهم غلام خواجه را وای بر احوال همه ما در قیامت هیچ کس قصر در نخواهد رفت ومفری بر هیچ انسانی نیست حتی اولیا نیز حسابرسی می شوند بیاییم وظیفه خالق را به ذاتش بسپاریم وجامه خود ازرق نکنیم پیش از خاک شدنمان پاک کنیم سیاهی اعمالمان هر که بامش بیش برفش بیشتر پست بالاتر مسولیت بیشتر وایزن کیفر ویا پاداش بیشتر مال وسمت وپسث ومقام هم بار انسان ها را بیشتر میکند گمراه ونادان وغافل فردی که به متاع دنیوی از هر حیث منفعت طلبانه ودنیا پرستانه نظر کند واز تعهد وحسابرسی ان غافل باشد از خواجه تا رعیت ووای بر عالم بی عمل

  3. ناشناس می گوید

    سلام سردبیر جان زمانی که بحث حقوق های نجومی داغ بود کسی دنبال مدیران مخابرات نرفت اگه اون وقت دنبالشه می گرفتیم می شد کاری کرد ولی الان چه فایده الان دیگه تنور حقوق نجومی خاموشه خاموش ای وای دودش داره منو خفه می کنه ببخشید من از خط قرمز رفتم جلو فردا پس فردا این حقوق بخور نمیرو قطع می کنن .

  4. ناشناس می گوید

    مظنه اصفهان بالاست اما مشهد ارزان تر است.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      زبون دراز مشتری اصفهانه!
      اونجا رو دوست داره!

نظرات بسته شده است.