مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

دیدار نمایندگان چهارمحال و بختیاری از زیرساخت های دولت الکترونیک

مخابرات ما-علی کاظمی باباحیدری عضو هیات رئیس فراکسیون نفت و گاز و انرژی و خدیجه ربیعی فرادنبه عضو کمیسیون اجتماعی مجلس به همراه اعضا این فراکسیون همچنین با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دیدار و رایزنی کردند.
نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ ، کیار و دهستان دستگرد گفت: دولت الکترونیک درصد قابل قبولی از مراجعات به دستگاه ها را کاهش داده است.
علی کاظمی باباحیدری افزود : با توجه به نیاز کشور در توسعه دولت الکترونیک در همه استانها ، برای تامین بودجه دولت الکترونیک باید توجه ویژه ای به این وزارتخانه شود.
نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی نیز با تاکید بر ضرورت ایجاد زیرساخت های دولت الکترونیک، گفت: اگرچه تاکنون 430 دستگاه با وزارت ارتباطات جهت تحقق اهداف دولت الکترونیک تبادل اطلاعات داشته اند اما هنوز بیش از 200 دستگاه وارد این تعامل نشده اند که امید است تا پایان برنامه ششم توسعه این امر مهم نیز محقق شود.
خدیجه ربیعی فرادنبه افزود : انتظار است سازمان مالیاتی و وزارت اقتصاد که همکاری و تعامل کمتری در این زمینه دارند به صورت جدی تر وارد میدان شوند این در حالی است که باید نسبت به دیگر دستگاه ها بیشترین همکاری را انجام می دادند.
عضو کمیسیون اجتماعی افزود: هدف از پیگیری دولت الکترونیک تسهیل امور و ایجاد اشتغال است.
به گزارش ایرنا، دولت الکترونیک به ارائه خدمات دولتی از طریق سیستم های نوین اطلاق می شود و دولت از فناوری اطلاعات برای جابه جایی اطلاعات میان مردم، سازمان ها، بازار و ارکان دیگر دولت و ارائه خدمات عمومی و دولتی دولت الکترونیک می پردازد.
در دولت الکترونیک که سطح پیشخوان ادارات تا خانه و محل های کار شهروندان خواهد رسید، نیاز به مراجعه حضوری برای انجام کارها وجود نخواهد داشت.

1002680cookie-checkدیدار نمایندگان چهارمحال و بختیاری از زیرساخت های دولت الکترونیک

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.