مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

بر کناری یکی از مسئولین میانی در یکی از مناطق مخابراتی کشور

مخابرات ما – دریکی از مناطق مخابراتی پس از اطلاع از بی‌انضباطی اداری یکی از مسئولین میانی شرکت، بلافاصله موضوع بررسی و فرد موردنظر توبیخ و از مسئولیت خود برکنار شد. این شخص مدت‌ها بدون حضور در محل کار، زمان حضوروغیاب خود را ثبت می‌کرده و در طول ساعات کار روزانه به کارهای دیگر اشتغال داشته است.

مخابرات ما (محمد – مخابرات ایران) – مهندس سید مجید صدری با اعلام اینکه تمرکز فعالیت‌ها و همچنین نظارت مؤثر و مستمر بر عملکرد مناطق به‌صورت ویژه درنهایت منجر به برقراری انضباط مالی و افزایش درآمد می‌شود، عنوان کرد: در این مسیر رعایت اصل شایسته‌سالاری، تقویت انگیزه و تعلق سازمانی و همچنین نظارت مستمر و مؤثر بر عملکرد تمام مناطق مخابراتی لازم و ضروری است.

وی افزود: با توجه به تغییر گسترده فضای کسب‌وکار به‌ویژه در مورد استارتاپ ها و صنایع دانش بنیان، ظرفیت‌های درآمدی جدیدی برای شرکت مخابرات ایران ایجادشده است که با استفاده از این سازوکار مشخص و بسیج کلیه امکانات می‌توانیم سهم خود را به‌عنوان بزرگ‌ترین اپراتور ارتباطی کشور از این فضای جدید محقق سازیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همچنین با اشاره به اهمیت رعایت تمام سازو کارها و مقررات تعیین شده اداری و مالی برای تمام کارکنان و مجموعه های مرتبط با شرکت افزود: قطعا با تمام افراد و مجموعه هایی که مقررات تعیین شده و انضباط اداری را به صورت کامل رعایت نکنند، برخورد جدی و لازم صورت خواهد گرفت.

وی افزود: در همین راستا دریکی از مناطق مخابراتی پس از اطلاع از بی‌انضباطی اداری یکی از مسئولین میانی شرکت، بلافاصله موضوع بررسی و فرد موردنظر توبیخ و از مسئولیت خود برکنار شد. این شخص مدت‌ها بدون حضور در محل کار، زمان حضوروغیاب خود را ثبت می‌کرده و در طول ساعات کار روزانه به کارهای دیگر اشتغال داشته است.

مهندس سید مجید صدری بابیان اینکه حضور و وجود چنین افرادی در مجموعه، شایسته خانواده بزرگ و وزین مخابرات نیست و مانند سمی مهلک سلامت مجموعه را به خطر می‌اندازد افزود: هر یک از کارکنان در هر بخش و سطح از سازمان در کنار وظیفه تعریف‌شده خود، مسئولیت از حفاظت از حریم و سلامت مجموعه را بر عهده‌دارند و در صورت بروز موارد مشابه حتماً لازم است مدیران ارشد را در جریان کوتاهی‌ها و مواردی ازاین‌دست قرار دهند تا از تکرار چنین مسائلی جلوگیری شود.

***

1002440cookie-checkبر کناری یکی از مسئولین میانی در یکی از مناطق مخابراتی کشور

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سلام گزارشات و مطالبی در رابطه با بی نظمی و عدم حضور برخی مدیران در شرکت گفته و شنیده می شود ولی واقعیت این است چون بازرسی در اختیار مدیران منطقه می باشد از برخورد با انها خودداری می گردد . لازم است بازرسی شرکت مخابرات ایران راسا به موضوع در استانها رسیدگی نماید . ساده اش این که روسا و مدیران با ثبت ورودی به خارج از اداره رفته و به کارهای شخصی خویش مشغول می شوند و کسی جلودار انها نیست به عبارتی همه چیز در دست مدیران است .

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      در حال حاضر بازرسی و حراست از واحدهای زیر نظر مدیر منطقه خارج شده
      مستقیما زیر نظر مخابرات ایرانه

نظرات بسته شده است.