مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

آیین اهدای جوایز برندگان جشنواره کمک هزینه سفر به جام جهانی همراه اول

مخابرات ما – مراسم اهدای جوایز برندگان جشنواره کمک هزینه سفر به جام جهانی همراه اول در مخابرات منطقه مرکزی با حضورمهندس ملک حسینی مدیر مخابرات منطقه مرکزی، جمعی ازمدیران مخابرات، برندگان خوش شانس این جشنواره به همراه خانواده و اصحاب رسانه برگزار شد.

مخابرات ما ( محمد – ربیع) – مراسم اهدای جوایز برندگان جشنواره کمک هزینه سفر به جام جهانی همراه اول در مخابرات منطقه مرکزی با حضورمهندس ملک حسینی مدیر مخابرات منطقه مرکزی، جمعی ازمدیران مخابرات، برندگان خوش شانس این جشنواره به همراه خانواده و اصحاب رسانه برگزار شد.

مدیر مخابرات منطقه مرکزی در ابتدای این مراسم ضمن عرض تبریک به برندگان جشنواره کمک هزینه سفر به جام جهانی، مدعوین و خبرنگاران گفت: اینجانب بسیار خوشحالم که در جمع برندگان خوش شانس همراه اول هستم و در این مراسم ۱۸ جایزه ۱۰۰ میلیون ریالی طرح «یک تیم و هزار همراه» همراه اول ویژه مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ ، به برندگان همراه اول در استان مرکزی اهداء می‌گردد.

مهندس ملک حسینی تصریح کرد: در طرح یک تیم و هزار همراه که از ابتدای دی ماه ۱۳۹۶لغایت پایان اردیبهشت ماه ۹۷ برگزار گردید، تمامی مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول در قرعه کشی ۱۰۰۰ کمک هزینه سفر به جام جهانی ۲۰۱۸ شرکت داده شدند و ۱۰۰۰ کمک هزینه ۱۰۰ میلیون ریالی به قید قرعه به ۱۰۰۰ نفر از برندگان اهداء شدکه از این تعداد ۱۸ نفربرندگان از استان مرکزی می باشند.

در ادامه مدیر تجاری و امور مشتریان مخابرات منطقه مرکزی نیز ضمن عرض شادباش و تبریک به برندگان جشنواره،  شرکت مخابرات ایران را از جمله خوش‌قول ترین شرکت‌ها در کشور دانست و گفت: همراه اول به عنوان یکی از اسپانسرهای اصلی رشته‌های ورزشی، طرح یک تیم و هزار همراه، ویژه مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ را اجرا کرد و طی آن  ۱۸ جایزه ۱۰۰ میلیون ریالی به هم استانی‌های ما اختصاص یافت که در این مراسم به هر یک از برندگان یک چک ۱۰ میلیون تومانی اهداء می‌گردد.

مهندس فرهادی اظهار داشت: طرح جدید همراه اول، کمپین بسته های میلیونی است و در آن به ۶۰ نفر از مشترکان همراه اول که از ابتدای آذر تا انتهای بهمن ماه  سال ۹۷ اقدام به فعال‌سازی بسته اینترنت کنند، به قید قرعه، ۵۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان جایزه اهداء می‌گردد.

وی ضمن اشاره به شرایط شرکت در قرعه کشی کمپین بسته های میلیونی تأکید کرد: اولین شرط شرکت در این قرعه کشی خرید بسته اینترنتی از در گا ههای فروش محصولات همراه اول است و تمام مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول که از اول آذرماه اقدام به فعال سازی بسته های اینترنت همراه اول نمایند در این قرعه کشی شرکت داده می شوند.

***

1002410cookie-checkآیین اهدای جوایز برندگان جشنواره کمک هزینه سفر به جام جهانی همراه اول

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.