مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مخابرات منطقه قزوین ماهنامه الکترونیکی-پاییز 1397 را منتشر کرد.

مخابرات ما – مخابرات منطقه قزوین ماهنامه الکترونیکی خود را برای سه ماهه پاییز 97 منتشر کرد.

مخابرات ما ( مصطفوی) – نشر الکترونیک از ویژگی های فناوری های نوین ارتباطی و اطلاعاتی است که با ظهور رسانه های جدید مبتنی بر سیستم های الکترونیک، دیجیتال و اینترنت پدید آمده و تغییراتی را در شکل سنتی و چاپی انتشارات به وجود آورده است.

این تغییرات عمدتاً بر دو محور «تولید متن» و «شیوه توزیع» آن متمرکز بوده و موجب تولید «اطلاعات الکترونیک» می گردد.

طی سال های اخیر در نشر الکترونیک به اصل «تعامل با کاربر» نیز توجه ویژه ای شده است. با توسعه این فناوری های نوین و پیدایش شبکه اینترنت، تحولاتی در عملکرد بسیاری از سازمان ها ایجاد شد و بیشتر آن ها تصمیم گرفتند در کنار فضای واقعی، حیطه فعالیت های خود را از طریق شبکه اینترنت گسترش دهند. این همان نقطه ای است که نشر الکترونیک در سازمان ها مفهوم پیدا کرد و روابط عمومی ها متولی تولید محتوا و مدیریت توزیع و انتشار آن شدند.

نظارت، جستجو، پشتیبانی شاید سه کلمه کلیدی کارگشا در نشر الکترونیک باشد. اما از مهم ترین مزایای نشر الکترونیک می توان به موارد زیر را اشاره داشت:

  1. کاهش هزینه های تولید و چاپ
  2. عدم نیاز به فضای گسترده فیزیکی برای آرشیو نشریات، مجلات و کتابها
  3. عدم نیاز به توزیع پستی
  4. وجود هایپر لینک ها و استفاده از اطلاعات تکمیلی
  5. امکان نشر با شمارگان پایین
  6. قابلیت استفاده از سایر اشکال محتوایی چندرسانه ای
  7. قابلیت جست‌وجوی راحت و سریع

با توجه به مزایای فوق ، مخابرات منطقه قزوین تصمیم به نشر الکترونیکی ماهیانه اخبار دارد از طرفی چون سردبیر عزیز با انجام این گونه کارها در مناطق مخابراتی کاملا موافق است و همیشه تاکید بر حمایت از این روشها که با کاهش هزینه ها نیز همراه است دارد لذا ما را بر آن داشت تا به انتشار این ماهنامه از طریق سایت مخابرات ما ادامه دهیم در این راستا پنجمین نشریه الکترونیکی مخابرات منطقه قزوین  که توسط روابط عمومی مخابرات منطقه قزوین تهیه و منتشر شده  به خوانندگان عزیز سایت ارائه میشود . در زیر به مطالعه آن می پردازیم.

 

دانلود نسخه دیجیتال ماهنامه الکترونیکی مخابرات منطقه قزوین-پاییز 97

***

1002210cookie-checkمخابرات منطقه قزوین ماهنامه الکترونیکی-پاییز 1397 را منتشر کرد.

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.