مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

اعضای شورای اسلامی کار مخابرات مازندران در دیدار با مهندس صدری مدیر عامل مخابرات ایران.

مخابرات ما- در طول تاریخ فعالیت شرکت مخابرات ایران گمان نمی کنیم هرگز مراودات کارکنان و انجمن های سنفی با مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره به این سطح رسیده باشد.

باید بپذیریم که تعاملات مدیران ارشد مخابرات با انجمن های صنفی، و بر عکس ، فعالیت های این انجمن ها با مدیران ارشد تا این سطح گسترده نبوده است.این امر قطعا تاثیرات مثبتی بر فضای کار و زندگی کارکنان و مدیران خواهد داشت.

امروز دوشنبه اعضای شورای اسلامی کار مخابرات استان مازندران به دیدار مهندس صدری مدیر عامل شرکت مخابرات ایران رفتند.

در این دیدار که رئیس و اعضای شورای اسلامی کار مازندران نیز حضور داشتند مهمترین مطالبات کارکنان مطرح و نظرات طرفین شنیده شد.

در باب جزئیات این دیدار  امیدواریم خبرهای تکمیلی را فردا منتشر کنیم.

1002090cookie-checkاعضای شورای اسلامی کار مخابرات مازندران در دیدار با مهندس صدری مدیر عامل مخابرات ایران.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سلام با تشکر از زحمات شورای کارگری مازندران کاش سایر استان ها هم مثل این ها فعال بودند امیدوارم این دیدار مانند دیدار آقایی که به ملاقات جناب وزیر رفتند و گزارش ایشان در مصاحبه با سر دبیر همه اش تعریف و تمجید از وزیر بود نباشد و فایده ای برای کارکنان داشته باشد

  2. ناشناس می گوید

    با سلام
    لطفا نمایندگان تشکل های کارگری مخابرات پیگیری نمایند معوقه رفاهیات از سال ۱۳۸۸ به کجا رسید هر چند که مخابرات در پرداخت رفاهیات بدعمل کرد ومیبایست کسانیکه از زمان خصوصی سازی بازنشست شده اند تفاوت رفاهیات را پرداخت کند نه اینکه بازنشسته ای که در زمان دولتی بودن مخابرات هم رفاهیات را بر اساس آئین نامه مصوب سال ۱۳۸۹ کارکنان بگیرد والان مخابرات بگوید پول ندارم واقعا در این زمینه بد عمل کرد.
    لازم به توضیح است ما حسود نیستم مخابرات هر چه میتواند به بازنشسته های زمان دولتی کمک کند لیکن مصوبه رفاهیات مخصوص کسانی بود که از سال ۱۳۸۸ به بعد بازنشسته شده ویا بازنشسته میشوند.
    یا مثل این میماند کسانیکه در زمان دولتی باز نشسته شده اند اضافه کار و….. میگرفتند.حالا ما هم بگوئیم به ما اضافه کار بدهید ویا چیزهای دیگر……

نظرات بسته شده است.