مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

در ادامه روند آزادسازی سهام ترجیحی

مخابرات ما-

آزادسازی سهام ترجیحی 2691 نفر از کارکنان مخابرات مناطق کشور و شرکت ارتباطات سیار که نسبت به ثبت نام در سامانه سجام و دریافت و ارائه کد رهگیری اقدام کرده بودند انجام شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، در ادامه روند آزادسازی سهام ترجیحی کارکنان، سهام ترجیحی 2691 نفر از کارکنان مخابرات مناطق کشور و شرکت ارتباطات سیار که نسبت به ثبت نام در سامانه سجام و دریافت و ارائه کد رهگیری اقدام کرده بودند انجام شد.

بر اساس این خبر،  همکاران شرکت که دارای سهام ترجیحی می باشند ضروری ست، در سیستم سجام (سامانه جامع اطلاعات مشتریان) شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه ثبت نام کرده و ضمن دریافت کدرهگیری، کد مربوطه را در سامانه خلاصه وضعیت سهام ترجیحی در سایت tci.ir ثبت و یا به رابطین سهام در مراکز مناطق مخابراتی کشور و شرکت ارتباطات سیار و شرکت مخابرات ایران جهت اقدام بعدی تحویل نمایند .

گفتنی ست،  فرآیند آزادسازی سهام ترجیحی باقی کارکنانی که از حق تقدم استفاده نکرده اند‌ از سوی معاونت مالی در حال اجرا بوده و متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

بر اساس این اعلام، کارکنان واجد شرایط می توانند برای دریافت گواهینامه سهام خود به نشانی های درج شده در جدول زیر مراجعه کنند.

1001790cookie-checkدر ادامه روند آزادسازی سهام ترجیحی
4 نظرات
  1. علی -نیشابور می گوید

    با سلام خدمت سر دبیر محترم
    از خراسان رضوی خبری نیست ؟

  2. راستی اصفهان می گوید

    پس اصفهان کجاست؟؟؟

  3. احمد ایاری می گوید

    ایجانب احمد ایازی باز نشسته مخابرات اردبیل درسجام ثبت نام نمود و کد رهگیری گرفتهم جوابی برایم نیامده

  4. کردستان می گوید

    سلام سردبیر عزیز
    باید به کدوم جدول درج شده مراجعه کنیم!!!

نظرات بسته شده است.