مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

در رقابت با کالیسمین پیروز می‌شویم/ از لحاظ مالی محدودتر شدیم

مخابرات ما – سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر مخابرات اصفهان گفت: تمام تلاشمان را برای محقق ساختن اهدافمان می‌کنیم.

مخابرات ما ( محمد – ایمنا ) – مازیار میرعظیمی در خصوص لیگ برتر بسکتبال با ویلچر اظهار کرد: لیگ برتر امسال با حضور هفت تیم که به دو گروه و B تقسیم شده‌اند برگزار می‌شود. تیم مخابرات اصفهان در گروه B با حضور تیم‌های آسایشگاه حیات‌بخش مشهد و کالسیمین زنجان به رقابت خواهد پرداخت.

وی با اشاره به پایان یافتن بازی‌های دور رفت، تصریح کرد: در حال حاضر در صدر جدول قرار داریم؛ در هفته جاری مسابقات دور برگشت آغاز می‌شود و جمعه -۱۴ دی ماه- میهمان کالیسمین زنجان هستیم.

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر مخابرات اصفهان در خصوص بازی مقابل تیم کالیسمین، اضافه کرد: در بازی دور رفت مقابل این تیم از تمام بازیکنان استفاده کردیم؛ زنجان همیشه پشتوانه خوبی در رشته بسکتبال با ویلچر داشته است و تعداد زیادی بازیکن لژیونر دارد که در کشورهای اروپایی مشغول بازی هستند. کالیسمین زنجان تیم خوبی است اما با توجه به بازی دور رفت که در اصفهان داشتیم فکر می‌کنم در رقابت با کالیسمین زنجان پیروز می‌شویم و مشکلی در این دیدار نداشته باشیم.

میرعظیمی در خصوص کیفیت فنی مسابقات با اشاره به شرکت بازیکنان در لیگ ترکیه، اظهار کرد: در چند سال گذشته بازیکنان جوان در لیگ ترکیه شرکت می‌کنند. این موضوع باعث کاهش کیفیت فنی مسابقات در ابتدای لیگ می‌شود، اما هرچه به پایان لیگ نزدیک‌تر می‌شویم بازیکنان بیشتر در لیگ جا می‌افتند و بازی بهتری را ارائه می‌دهند که امیدوارم این اتفاق به نفع تیم ملی باشد.

وی افزود: کمبود منابع مالی و شرایط اقتصادی موجود بازیکنان را به شرکت در لیگ‌های خارجی ترغیب می‌کند. به غیر از تیم شهروندی آمل که حمایت مالی خوبی دارد، بقیه تیم‌ها شرایط مالی مساعدی ندارند؛ تیم مخابرات از نظر مالی وضعیت بدی ندارد اما نسبت به سال‌های گذشته بودجه کمتری دریافت می‌کنیم و محدودتر شده‌ایم. امسال کمک مربی تیم مخابرات که یکی از بهترین آنالیزورهای بسکتبال بود به دلیل شرایط نامساعد، دیگر با این تیم همکاری نمی‌کند که ادامه این روند ممکن است به تیم مخابرات آسیب برساند.

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر مخابرات اصفهان در پاسخ به این پرسش که پیش‌بینی شما از جایگاه تیم مخابرات در پایان لیگ، چست؟، خاطرنشان کرد: تیم مخابرات با چهار عنوان قهرمانی، پر افتخارترین تیم لیگ است که در رقابت‌های لیگ برتر سال گذشته جایگاه سوم را کسب کرد. در سال جاری با دو هدف حفظ جایگاه سال گذشته و کسب رتبه‌های دوم و قهرمانی است.

میرعظیمی افزود: تیم مخابرات تیم خوبی است اما باید با واقعیت‌ها روبه‌رو شویم. شهروند آمل تیم خوبی است؛ چهار ملی‌پوش در اختیار دارد و سرمایه‌گذارای بسیاری روی این تیم شده است. اراک نیز یکی از تیم‌های قدرتمند لیگ امسال است اما ما نا امید نمی‌شویم و تمام تلاشمان را برای محقق ساختن اهدافمان می‌کنیم.

***

1001210cookie-checkدر رقابت با کالیسمین پیروز می‌شویم/ از لحاظ مالی محدودتر شدیم

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.