مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شما نوشته اید- بازنشستگی! بروم یا بمانم!

مخابرات ما- این یادداشت در مورد بازنشستگی است! از میان کامنتهای شما انتخاب شده.

دلیل آن نیز حرف تازه ای است که می زند.در میان کلیت تکراری بازنشستگی دلایل جالبی برای قبول یا رد بازنشستگی تشویقی می آورد.

شماهم بخوانید جالب است.

همکاری از ملایر …

۱۳۹۷/۱۰/۰۷ در ۱۲:۱۶ ق.ظ

با درود خدمت همکاران محترم
من بعنوان کسی که سالیان متمادی در حوزه مالی و حقوق و دستمزد تجربه کسب کرده ام میخوام خدمت همکارانی که برای بازنشستگی با پاداش تشویقی لحظه شماری میکنند عرض کنم که از نظر مالی صرف در ماندن است و کفه ترازوی ماندن تا ۳۵ سال سنگین تر از بازنشستگی با پاداش تشویقی است ولی بشرط اینکه همه چیز طی سالهای آینده سر جای خودش باشد و قوانین و بخشنامه ها طی سالهای بعد نیز بقوت خودشان باقی بمانند ولی آیا تو کشوری که هر آن احتمال تغییر مصوبات وبخشنامه ها وجود دارد میتوان دلخوش به این بود که مصوبات و بخشنامه های فعلی تا پایان ۳۵ سال خدمت شما پابرجا خواهند ماند؟ همچنان که طرح تقلیل پاداش بازنشستگی از سی روز در سال به ده روز یا میانگین حقوق پنج سال آخر خدمت بجای دو سال آخر خدمت برای تعیین حقوق بازنشستگی و….که در مجلس مطرح و فعلاً مورد تصویب قرار نگرفته ولی آیا کسی میتواند تضمین بدهد که طی ماه ها یا سالهای بعد چنین اتفاقی نیفتد؟ پس بنظر من صرفه و صلاح در استفاده از پاداش تشویقی و بازنشستگی است حتی با تعداد روزهای کمتر

1000250cookie-checkشما نوشته اید- بازنشستگی! بروم یا بمانم!
10 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    عدوشود سبب خیر اگر خدا خواهد.

  2. ناشناس می گوید

    جناب سردبیر سلام
    لطفا اخرین اطلاعات از روند طرح بازنشستگی را اعلام بفرمائید آیا نزدیک به ابلاغ طرح شدیم یا نه
    از شما ممنونم

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      هیئت مدیره
      یا قبول میکنه یا رد

  3. سعیدی می گوید

    سلام من موافقم گرچه خیلی سخت بود با فوق لیسانس و بدون پاداش تشویقی بازنشسته شوم اا الان که مشکلاتم به لطف حق برطرف شده خیلی راضیم و از خیانت مدیران هم به خدا پناه بردم خدایا شکرت

  4. همکار می گوید

    رئیس هیات مدیره محترم مخابرات جناب آقای صفری

    همکاران مخابراتی بالای سی سال همانند مریضی هستند که نمیدانند شفا خواهند یافت و یا به عالم دیگر به این زودی خواهند رفت برای زندگی خویش و شرکت مخابرات ایران تصمیم مثمر ثمری نمی توانند بگیرند و عملکرد شرکت در هاله از ابهام مانده است خواهشا دستور فرمائید شرکت یک برنامه قاطع برای این عزیزان داشته باشد تا بتوانند خود را با آینده هماهنگ کنند اگر می مانند چقدر واگر می روند کی ؟!

  5. ناشناس می گوید

    شما به سلامت بروید

  6. همکار رسمی می گوید

    آنچه همکاران آماده جهت بازنشستگی باید بدانند
    1-حرف از دگرگونی نحوه بازنشستگی با شروط میانگین5سال اخر و پاداش ده روز سنواتی وجاهت قانونی ندارد و دو بار توسط مجلس محترم رد شده است.
    2-با فرض تصویب احتمالی در آینده این موارد مربوط به مستخدمین تازه استخدام شونده است و ربطی به کارکنان با سابقه کنونی ندارد.
    3-برابر قانون کلیه تعهدات شرکت در قبال کارکنان تا پایان خدمت آنها بعهده شرکت واگذار شده است و اندک ایرادی در آن نیست.

  7. همکار رسمی می گوید

    دوست گرامی آنچه شما از تغییر در بازنشستگی در آینده میگویید اولا از ناحیه مجلس دو بار رد شده و حتی در بار آخر شرط تصویب احتمالی آنرا برای مستخدمینی که تازه به استخدام در می آیند و اول خدمت آنها با آنها اتمام حجت میشود و این موارد تسری به کارکنان بالای سی سال الان اصلا ندارد. لطفا ته دل همکاران را با عدم مطالعه دقیق قوانین خالی نکنید.و آنها را تشویق به رفتن و نگرفتن حق خود ننمایید.

  8. بهروز می گوید

    طرح بازنشتگی کو ؟حرف این است امسال طرحی برای بازنشتگی وجود ندارد

    1. همکار رسمی می گوید

      خوب نباشد اگر امسال نباشد دیگر کارکنان تا 35 خواهند ماند و دیگر صرف نمیکند بروند. به صلاح هست بمانند.

نظرات بسته شده است.